• Volgens mijn leerkracht Latijn. Haha. Ik weet niet of ik dat als een compliment moet beschouwen omdat zijn humor enigszins dom is. :'D

    We hadden een nieuwe tijd geleerd en we moesten oefeningen maken. Een paar meisjes waren samen naar de antwoorden aan het zoeken van de vragen die je individueel moest oplossen en plots vindt één meisje het antwoord. Ze roept door heel de klas: 'Tacuit!' Tacuit is een vorm van het werkwoord dat 'zwijgen' betekent. De leerkracht zei: 'Zwijg met uw tacuit.' En ik lachte daarmee omdat ik het snapte. Hij bekeek me met een wtf-blik omdat ik lacht. Ik wilde uitleggen waarom ik lachte, maar hij zei: 'We hebben twee goeikes in de klas: één met feeling en één met humor. (dat was ik dus) Want niet iedereen in deze klas snapt goede humor (zijn humor)' Waarop ik antwoordde: 'Maar ik heb feeling én humor.' Hij moest heel hard lachen en zei: 'Maar misschien heb jij dan wel een rotkarakter.' Haha. :'D

    Ik zit trouwens tegen de lessenaar van de leerkracht dus hij zei dat gewoon tegen mij, niet door heel de klas ofzo. :'D

    Maar oké, ik heb dus domme humor omdat ik met domme moppen lach die niemand snapt. _O_

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:37 ]


    Only losers can act the way you do

    Late reactie

    Het is ook niet grappig en ik weet ook niet waarom ik altijd helemaal stuk ga. (:


    Never wait for perfection, just make it.

    Haha, geweldig! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Jij hebt echt wat met die leraar zeg, Emilie, je moet niet vergeten dat oude mensen niet voor jou geschikt zijn.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Jij hebt echt wat met die leraar zeg, Emilie, je moet niet vergeten dat oude mensen niet voor jou geschikt zijn.(krul)
    Geen verkeerde dingen beginnen denken, Gaby. Apfoe, iemand awesome vinden en iemand graag zien is iets heel anders! (cat)


    Only losers can act the way you do

    Hobbelpaard schreef:
    Be glad. _O_


    Comedy is simply a funny way of being serious.