• Ik had dus een topic gemaakt: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=74596
    Over een jongen die ik dus heel leuk vind. Nou, ik heb een paar keer op het punt gestaan hoi te zeggen. Maar het wilde steeds niet lukken. Maar vandaag was er iets. Ik stond met mijn vriendinnen te kletsen. Toen er een klasgenoot (die niet spoort) bij ons kwam staan. Hij vraagt zo: Vind jij J leuk? (ik noem hem ff J) Ik zeg: Hoe weet jij dat? Vind je hem leuk? voreg klasgenoot. Ik: Gaat je niks gaan! Klasgenoot: Wil je een date met hem? Ik: Wil hij dat dan? Klasgenoot: Ja!
    Dus die klasgenoot loop weg, naar J toe :S

    Later kwam hij terug: J vind je stom en je bent zijn type niet! Ik snapte er helemaal niks meer van! Ik geloofde mijn klasgenoot niet. Toen ging die klasgenoot (Jee, klasgenoot wordt vervelend, ik noem hem N) weer naar J toe. Daar bleef hij 5 minuten. En toen kwam hij naar mij toe: J wil dat je naar hem toekomt. Ik: Waarom? N: Daarom!!! Ik: Waarom hij niet naar mij? N: Hij wil niet en durft niet. En toen ging de bel.

    Wat moet ik doen? Ik durf niet naar hem toe! Ik heb geen zin in een afwijzing. Maar straks vind hij me ook leuk. Maar door N is het allemaal zo ingewikkeld. Wel, niet, wel niet :S Ik word er zo onzeker van :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die N is een beetje een raar type?
    Heb je hem ook echt naar J zien toelopen? Anders weet ik nog niet zo zeker of je die N echt kan vertrouwen dat ie naar hem is toegelopen.
    En anders, toon initiatief! Zoek uit wat er nou is, en wie weet something will happen._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ga gwn een praatje met hem maken, gedraag je normaal en laat nog niet merken dat je hem leuk vindt. Als je merkt dat hij jou leuk vind, moet je je wat losser gedragen, flirten.
    Ben slecht in dit soort tips geven, maar k hoop dat t goed gaat komen..!
    x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Smartiepants schreef:
    Die N is een beetje een raar type?
    Heb je hem ook echt naar J zien toelopen? Anders weet ik nog niet zo zeker of je die N echt kan vertrouwen dat ie naar hem is toegelopen.
    En anders, toon initiatief! Zoek uit wat er nou is, en wie weet something will happen._O_


    Heel zeker. Ik zag N bij J staan en ze praatte en keken soms naar mij..


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Heel zeker. Ik zag N bij J staan en ze praatte en keken soms naar mij..

    Oh.. Nou, ik zou gewoon op die J afstappen en kijken wat ie nou vindt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zou sowieso op J afstappen, anders kom je er nooit achter of hij jou leuk vind...
    veel succes!


    Even a white rose has a black shadow.

    stap op J af,en vraag wat N juist zei tegen hem en zeg dat hij niet moet letten op hem,dat je het een beetje een raar type vindt.


    everybody needs a song.

    Vreemd. Sorry, ik denk niet dat ik je kan helpen :x


    Hope goes lost but never dies.

    Misschien moet je zelf naar hem toe gaan.


    make cake, not war

    Je moet echt een keer naar hem toe gaan en dan uit zien te vogelen wat hij van jou vindt. Nu is hij waarschijnlijk niet verbaast of vindt hij het niet raar dat je naar hem toekomt, omdat hij al met N over jou gepraat heeft. -als het goed is-. Succes!


    wth.

    die N is echt een sukkel volgens mij.
    Maar je kan het altijd proberen, vraag het gewoon aan die J