• Ja, ik verveel me en heb zin om wat te lezen.
    Het liefst iets met al best wel wat hoofdstukken zodat ik wat te doen heb. Maar als het er minder zijn maakt het ook niet heel veel uit.
    Eisen:
    - Geen Twillight, TH of Harry Potter.
    - Goede schrijfstijl en normaal Nederlands.
    - Hoofdletters/leestekens enz..


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    ik zou zeggen:
    silent destruction
    maar die heeft alleen nog maar een proloog dusja


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Unfair van Dimanche
    Het heeft inmiddels tien hoofdstukken.
    Zelf heb ik alleen maar Twilight-verhalen of over Twilght-acteurs.
    Ik ben wel bezig met een ander verhaal dat geen Twilight is, maar ja... Die staat nog niet online


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Unfair van Dimanche
    Het heeft inmiddels tien hoofdstukken.
    Zelf heb ik alleen maar Twilight-verhalen of over Twilght-acteurs.
    Ik ben wel bezig met een ander verhaal dat geen Twilight is, maar ja... Die staat nog niet online


    Die ga ik denk ik lezen, bedankt..

    Meer mag natuurlijk altijd. Ik heb namenlijk nog een hele vakantie de tijd.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen. ^^
    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen
    En verder kan ik je ook Sailing on the Ocean van Defensive aanraden. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Only haz the Englishhhh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb er eentje met maar een paar delen, maar straks komt meer. (:
    Take consequences like a Stifler


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/ : D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Kiss from a rose

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 13:08 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.



    Love in the Middle Ages.


    "Don't look back, you're not going that way."



    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mijn verhaal. Net begonnen

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=49662


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nora heeft Cesc leren kennen op vakantie in Amerika. Na twee weken in Amerika gingen ze beide terug, Cesc naar Londen en Nora naar Barcelona. Ze bleven schrijven, elke dag, beloofden ze. Dat werd om de dag, elke week, elke maand. Toen niet meer.
    Een paar maanden later kreeg Nora weer een brief van Cesc. Dat hij een vriendin had. Steken van jaloezie gingen door haar heen. Toen besloot ze zelf het 'slechtere' pad op te gaan. Seks, drugs en drank. Totdat ze David leerde kennen, dit was meer dan een one-night stand. Veel meer. Samen kregen ze een relatie. Totdat Nora Cesc weer tegen kwam bij de training van het Spaanse team voor het EK. Voelt ze nog wat voor Cesc? Of Cesc voor haar?


    Roses from London


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn story This is War
    Momenteel 18 hoofdstukken, gemiddeld 400 woorden per hoofdstuk (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou, ik wil eigenlijk zeggen: Look behind my mask, stranger. Maar die heeft alleen een Prologue & 1 chapter.

    Als Aurora dan toch die beslissing maakt dat ze weg gaat lopen van Devon, omdat ze door Devon een 'monster' is geworden; waar ze spijt van heeft. Moet ze iedereen en alles achterlaten dat haar dierbaar is, en dan vooral Cassandra moet ze achterlaten. Het lieflijke zusje van Devon, waar ze altijd goed mee kan praten..
    Aurora loopt zo ver als ze kan, en ondertussen komt ze een ander mysterieus iemand tegen.
    Maar wat als Devon er even later er toch achter komt dat Aurora hem heeft verlaten, en haar gaat zoeken..
    Als hij dan die mysterieus persoon tegen komt, waar Aurora al die tijd is gebleven..

    Voelt hij zich dan verraden of doet het hem niks, en heeft hij Aurora dan toch voor zijn eigen doeleinden gebruikt?

    Een echt verhaal van gebroken harten, liefde, en de personen missen waarvan je nooit had gedacht dat je die zou missen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.