• Een vriendin van me is binnenkort jarig, en ze is helemaal zot van de Belgische voetballer Jan Vertonghen die bij Ajax voetbalt. Nu wil ik voor haar verjaardag een voetbalshirt van hem kopen. Natuurlijk geen echt, want dat kost wel heel erg veel. Maar weet er iemand een site waar je zo een shirts kunt kopen voor een goede prijs. 10 tot 20 euro?

    Dankje, in ieder geval.


    Some people make the world special just by being in it

    www.ajax.nl ?? Ik weet het niet hoor :-P google het anders ff??


    My heart is yours and so am I

    Ga anders naar zo'n site waar je een afbeelding op een shirt kan laten drukken. Die kosten ook niet veel :']

    Of beter nog: als je iemand kent met een grafische opleiding of die op de kunstacademie zit kun je het hem/haar vragen. Daar hebben ze misschien wel een drukmachine.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ga anders naar zo'n site waar je een afbeelding op een shirt kan laten drukken. Die kosten ook niet veel :']

    Of beter nog: als je iemand kent met een grafische opleiding of die op de kunstacademie zit kun je het hem/haar vragen. Daar hebben ze misschien wel een drukmachine.


    Wohaa, je brengt me op ideeën. Als ik er nu "Jan + Nele" op laat zetten gaat ze flippen. Ja, zo iemand is zij. Hahah. Dankje!


    Some people make the world special just by being in it