• Without growing old together, love is just heartbreak




    Losing me will hurt; it will be the kind of pain that won't feel real at first, and when it does, it will take her breath away.”



    HARD LOVE


    Harry Styles, een jongeman van drieëntwintig, die al een aantal succesvolle jaren achter de rug heeft met zijn band One Direction, staat aan het begin van een nieuwe stap. Een solo carriére en een acteerdebuut staan op hem te wachten. Het succes ligt opnieuw op de loer, iets wat hij met veel energie en plezier tegemoet gaat. Toch heeft hij al die jaren het gevoel van liefde gemist. Op dat gebied heeft hij minder succes. Waar zijn ex-bandleden kinderen krijgen, trouwen en ook het geluk binnen hun gezin lijken te vinden, tikt bij Harry nog steeds de tijd weg in hotelkamers. Aan deze eenzaamheid lijkt een einde te komen, als hij Feline Johanssen tegenkomt. Haar verhaal blijkt echter lastiger te accepteren dan verwacht, wat hem moeilijke keuzes oplevert. Ook Feline moet veel keuzes maken, die haar normale studentenleventje op zijn kop zetten. Is hun liefde de opoffering waard? En sterker nog, zijn de levensverschillen te overbruggen of heeft het verleden en het succes teveel schade aangericht?



    Hallo allemaal,

    Ik ben vandaag een nieuwe story begonnen met als doel mijn eigen schrijfstijl te verbeteren en ontwikkelen. Gewoon lekker actief schrijven! Veel mensen houden wellicht niet van een fanfiction en normaal gesproken heb ik er zelf ook niet de voorkeur aan. Dit verhaal zal vooral liggen op de nadruk wat een onmogelijke liefde met je doet. Harry Styles is hiervoor het gekozen hoofdpersonage, omdat zijn levensstijl en uiterlijk voor mij past in de beeldvorming van dit verhaal. Wat ik hiermee wil zeggen, het zal niet zozeer lijken op een fanfiction, maar meer op een liefdesverhaal tussen twee mensen. (: Ik hoop dat jullie een kijkje nemen!

    Hard Love ~ Harry Styles

    Liefs, Demi



    [ bericht aangepast op 28 april 2017 - 15:29 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Inmiddels zijn er al 6 hoofdstukken (:

    Dus het verhaal is nu echt van start gegaan, mochten mensen gekeken hebben toen er nog niks was!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling