• Ik was zo laatst bij een vriendin, en het viel me opeens op dat ze bakken vol met make-up, cremepjes, en watjes heeft.
    Ik vind dat echt super stoer. Ik houd namelijk heel erg van experimenteren en ik gebruik dan wel eens mijn moeders make-up.
    Maar waar kan ik goedkoop make-up kopen die ook nog een goede kwaliteit heeft? (graag niet over internet!)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 17:36 ]


    EGYPTIAN GOD

    Hema.


    Your make-up is terrible

    Ik koop altijd dure make-up merken voor een goedkopere prijs in het buitenland (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    Hema.
    <3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)<3


    Haha x'D Jij bent een hema kid.


    Your make-up is terrible

    Duitsland ? :Y) Haha, ik was gewoon geshockeerd over hoeveel goedkoper de make-up hier is. Eigenlijk alles wel. Maar in Belgie/nederland weet ik niet. Ik kocht de mijne in de hema maar zo goed vind ik ze niet ;s


    We're hiding behind skin that's too tough

    hema? ja, maar dat is toch niet heel professioneel. toch?


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    hema? ja, maar dat is toch niet heel professioneel. toch?


    Niet super, maar wel om mee te experimenteren. En dan koop je alles goedkoop, als je dan iets goed vind kan je hetzelfde zoeken van een beter merk.


    Your make-up is terrible

    a, dat is een top idee! (flower)


    EGYPTIAN GOD

    essent en catrice. die zijn nie zoo duur en je kunt ze zooo kopen bij de kruitvat


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Catrice, en de Hema.


    make cake, not war

    Hema en Kruidvat (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hema, en kruidvat; essence =D


    Everything is worse without music.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha x'D Jij bent een hema kid.
    :D Ik hou van HEMA :Y)


    Life is hard and then we die

    xAMANDEL schreef:
    hema? ja, maar dat is toch niet heel professioneel. toch?
    Je hebt het nog nooit geprobeerd en keurt het nu alleen op de naam?
    Hema heeft een fijne oogschaduwbasis, oogschaduwpotloodjes, foundation, kwasten met echt dierenhaar en ga zo maar door.
    Essence is een rotmerk, maar hun limited editions zijn altijd kwalitatief goed.
    Catrice heeft goede foundations, concealers en andere spulletjes.
    Bourjois is iets duurder, maar komt van dezelfde fabriek als Chanel dus je raad het al... dezelfde producten.
    Rimmel heeft goede mascaras en lipsticks

    :]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Essence is heel goedkoop ja, en de Hema. Als je de hét oogpotlood or whatever hebt gevonden, kan je proberen dezelfde van betere kwaliteit te kopen.


    It's time to be happy again.