• Ik schrijf best veel verhalen door elkaar, zoals nu heb ik weer een idee voor een soort van Harry potter verhaal alleen dan zonder harry potter.. Kan je het nog volgen?

    maar ik wil dus een verhaal gaan schrijven over een dooddoener, geen bekende uit de film maar die ik er gewoon bij plak.
    hij is trouw aan heer voldemort en hij is een gevaarlijke moordenaar.
    hij heeft zo al 16 dreuzels vermoord omdat ze hem in de weg zaten.
    maar op een dag, wordt hij verliefd hij wordt verliefd op een dreuzelmeisje die hij verplicht moest doden. ze wist te veel ze had hen gezien. maar hij kan het niet, hij is te zwak te zwak door de liefde.
    hij besluit hij mee te nemen naar zijn huis. het meisje wordt na een tijdje ook verliefd op hem wel in het geheim. niemand mag het weten vooral Voldemort en zijn andere trouwe volgelingen.
    maar kan hij het nog langer geheim houden als het meisje zwanger raakt?


    ik wil het verhaal in twee pov: laten afspelen.
    veel rollen zoek ik eerlijk gezegd niet :S

    rollen:
    dooddoener: (man)
    dreuzel meisje:
    bijrollen als dooddoener: M/V


    de dooddoener wil ik wel een beetje een zuivere tovenaars naam geven om het zomaar te zeggen.

    invullen:
    naam:
    achternaam:
    leeftijd: (liefste 20 jaar of ouder)
    karakter:
    uiterlijk:
    nog wat extra dingen die ik vergeet.

    ik kies niet de eerste maar de beste!

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 16:23 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    wil niemand?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wie verveel zich?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dooddoener
    naam: Rulenio Rafaello
    achternaam: Poinale
    leeftijd: 23
    karakter: Hih heeft een ijskoude ziel en een hart van steen: Rulenio is wreed en kwaadaardig,hij kan onmenselijk gemeen en slecht zijn. Hij is enorm agressief,hij vecht vaak en zal soms véél te vlug tot actie en geweld overgaan. Hij slaat,schop en bijt soms zelfs als het moet. Hij is enorm ongeduldig,alles moet zo snel mogelijk gaan.Hij kan niet tegen mensen die treuzelen,hij wordt er razend kwaad en nerveus van. Hij kan er niet tegen als iemand kritiek op haar heeft,als jeh em op een fout wijst schaamt hij er zich niet voor om al jou slechte en beschamende fouten toe te schreeuwen. Hij scheld en roept vreselijk hard,hij kan decibels tot boven de 90 decibel produceren. Hij kan iemand enkel met woorden totaal afkraken en de grond in boren. Maar hij is moedig en sterk,hij stopt nooit voor zijn doel bereikt is of voor een opdracht afgewerkt is. Hij weigert met negatieve resultaten terug te keren,hij keert liever niet terug dan met een negatief resultaat. hij is een sterke vechter,hij vecht tactisch en gepland,hij zal nooit gewoon roekeloos iets doen. Ze vecht niet altijd eerlijk en durf vals spel te gebruiken. Als laatste is hij geen type waar je iets tegen moet vertellen als je wilt dat het geheim blijft. Hij kan geen geheimen bewaren en durft zelf geheimen tegen je te gebruiken. hij zal,als het zijn in het voordeel werkt, alles wat je hem vertelt tegen je gebruiken.
    uiterlijk:


    Rulenio heeft donkerbruine haren en diepbruine ogen.Hij heeft een dunne snor en een baardje. Hij is 1.80m en weegt 85 kg. Hij is stevig en een beetje struis gebouwd
    nog wat extra dingen die ik vergeet:


    28,9cm van wilgentak met ken van slangenbloed

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 15:57 ]

    Oww ik zie net dat de dooddoener en man moet zijn,ik zal het vlug aanpassen ;)

    AntiStar schreef:
    Oww ik zie net dat de dooddoener en man moet zijn,ik zal het vlug aanpassen ;)


    jaa, zou je dat willen doen?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    nog iemand!
    de rollen zijn nog steeds gewoon beschikbaar!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    druzel meisje
    naam: Lea
    achternaam: Stream
    leeftijd: 20
    karakter: Een lief meisje die nooit een vlieg kwaad doet, dit is haar betste en ook slechtste eigenschap. Ze is vaak vrolijk en laat het nooit zien als ze verdrietig is.
    uiterlijk:dit is Lea
    en dit is haar kledingstijl


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    dat is al twee XD
    nog meer mensen???

    normaal vinden jullie dit leuk(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    noja dan vul ik er zelf ook wel een in...
    voor bij dooddoener :)

    naam: Cortez Andress
    achternaam: Amoldo
    leeftijd: 42
    karakter: gevaarlijk, Cortez is een weerwolf die zijn krachten zo erg beschikt dat hij elk moment in een wolf kan veranderen wanneer hij wilt.
    hij is een van de favoriete dooddoeners van heer voldermort. hij is gemeen en ijzig, kent geen medelijden dood is dood. iedereen die hem de weg verspreid gaat eraan. hij kent totaal het woord liefde niet, misschien ergens in het donkere verleden, maar die is al ver weg
    uiterlijk: zijn haar is raaf zwart net zoals zijn ogen. daarbij is hij erg bleek, hij verblijft in het diepste van het bos.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    naam: May
    achternaam: Grant
    leeftijd: (liefste 20 jaar of ouder) 24
    karakter: May is van nature uit heel nieuwsgierig,wat haar al vaak in moeilijke situaties heeft gebracht. Ze houdt van de natuur en spendeert zoveel mogelijk tijd in het bos op wandelafstand van haar kleine huisje aan de rand van London. Ze is ook heel avontuurlijk. Skydiven,bungeespringen,bergbeklimmen,...alles heeft ze al bijna gedaan. Ze is verslaafd aan de kick van gevaarlijke sporten. Ze is ook een heel vrolijk meisje,dat als het pijpenstelen regent in haar tuin gaat staan dansen,gewoon om de druppels op haar gezicht te voelen. Ze is verslaafd aan kersenlollies en de serie Misfits. Ze luistert enkel naar de liedjes van MIKA en BEP. Ze werkt als artistiek vormgeefster bij een groot modeblad en in haar vrije tijd geeft ze Zumba in de plaatselijke dansschool. Ze houdt van het leven,heeft veel vrienden en is niet van plan zich zorgen te maken.
    uiterlijk:


    nog wat extra dingen die ik vergeet.
    Ze houdt van Katy Perry's stijl en durft al eens kleren van het meerk Pin Up Girl Clothing te dragen. In het dagelijkse leven draagt ze vaak polkadot print of bloemenprint. Haar favoriete jurkje is van Pin Up Girl Clothing en ze draagt het elke vrijdag als ze uitgaat met haar vriendinnen.
    Op haar onderrug heeft ze een tatto die zegt Your Future Is What You Make Of It. Use Your Life Well.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:34 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    dreuzel
    naam:laricha
    achternaam:korvenmaker
    leeftijd:23
    karakter:altijd vrolijk ze weet zelf een huilend persoon aan het lachen ze houd van dieren ze heeft dan ook zelf een boerderijtje met 5 hectare grond ze heeft onderandere;paarden , 2 wolfshonden , een schaap , 2 geiten , een haan en 4 kippen , en een goudvis (blup) ze is wel verlegen maar sins kort heeft ze een vriend james
    uiterlijk:deze link even openen ik weet niet hoe je een voto plaatst
    http://zmierzchowicze.blox.pl/resource/Rosalie_9.jpgnog wat extra dingen die ik vergeet: ze is een erg sterke vrouw gestelijk maar ook lichamelijk

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 6:59 ]

    naam: Daniel Charles

    achternaam: Gryfter

    leeftijd: (liefste 20 jaar of ouder) 19 (als dat mag anders 20)

    karakter: Daniel is een spontane jongen met een goed gevoel voor rythme. Hij is open en makelijk in omgang. Hij kent (bijna) geen angst. Hij is moedig en is bereid alles te doen om zijn doel te bereiken.

    uiterlijk: Foto Daniel heeft bruin groenige ogen en blond haar. Hij is 1.89 lang en normaal gespierd. WEl heeft hij een sixpack. Hij kleed zich nonchaland en casual. In de zomer word hij snel bruin en rond zijn neus heeft hij een paar sproeten.

    nog wat extra dingen die ik vergeet: Hij is (nog?) single.