• Dat wij soms zitten te zagen en te zeuren of van die kleine dingen zoals, iets niet mogen van je ouders of geen zin hebben in school terwijl er mensen met veel grotere problemen zitten zoals bijvoorbeeld kanker.

    Ik besefte me dit net toen ik het liedje Mijn leven van Any Sierens nog eens heb gehoord. Die kerel is aan kanker gestorven...

    EDIT: ik bedoel niet dat je niet mag zeuren, dat niet hoor. Ik bedoel gewoon dat er veel ergere dingen zijn. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 21:09 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    vind ik ook (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    vind ik ook (cat)


    en dat vindt ik nou ook(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nja.
    Ergens is dat wel waar, maar de helft van Quizlet zijn pubers en die hebben het recht om te klagen en te zagen, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    Nja.
    Ergens is dat wel waar, maar de helft van Quizlet zijn pubers en die hebben het recht om te klagen en te zagen, haha :'D


    the world is filled with people that we dont understand

    sevani schreef:
    vind ik ook (cat)

    Dat besefte ik ook pas toen mijn vader ernstig ziek werd.
    Mensen willen als maar meer, noemen alles waar ze tegen op lopen een groot probleem. Zo was het bij ons ook, maar achteraf gezien hadden we het eigenlijk heel goed.
    & na zo'n ervaring zie je dat allemaal veel beter in, en ben je veel sneller blij met al de kleine dingen.. (A)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 19:54 ]

    Nja, wat doe je eraan?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    sevani schreef:
    vind ik ook (cat)


    My heart is yours and so am I

    Ik ben het er niet mee eens.
    Een paar jaar geleden viel de ene persoon na de andere weg in mijn leven allemaal door kanker.
    En ik zeg nog altijd zulke dingen, zelfs nog meer.
    Ik denk al snel 'Er gaat nooit iets goed, alles gaat altijd verkeerd.' en dan kan het allerkleinste genoeg zijn om de emmer te doen overlopen, want al die kleine dingen stapelen op de duur ook op.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Jaa.
    Maar je beseft het meestal pas als je zoiets hebt gehad.

    Mijn oom heeft bijna 4 jaar geleden zelfmoord gepleegd. Dat kwam door alle kleine probleemtje die bij elkaar een groot probleem vormde. Dus ikz it er tussen met mijn mening


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nensiix schreef:
    Jaa.
    Maar je beseft het meestal pas als je zoiets hebt gehad.


    effort never betrays you

    Nee. Iedereen mag zeuren. Die mensen zouden ook zeuren als ze geen kanker hadden. Het is wat ons mens maakt (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Separate schreef:
    Nja.
    Ergens is dat wel waar, maar de helft van Quizlet zijn pubers en die hebben het recht om te klagen en te zagen, haha :'D


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik ben het niet met je eens. Iedereen heeft het recht om te zeuren en te zagen en heel veel kleine problemen kunnen zich opstapelen tot een eel groot probleem. En dingen niet mogen is kut en omdat iemand toevallig kanker heeft is het niet dat die meer mag zeuren dan wij ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.