• Hoi mensen.
    Ik zou vandaag weer eens een verhaal samen schrijven met iemand anders. Ik heb persoonlijk niet zo heel veel tijd, maar toch, ik zou het erg op prijstellen als iemand toch met mij samen zou willen schrijven.

    Eisen:
    - Wil graag met mij schrijven
    - Vind het niet erg dat ik niet zo snel ben
    - Beheerst Algemeen Nederlands.
    - Een goede samenwerking wil.


    Ik schrijf niet over:
    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - Harry Potter
    - Twilight
    - Al het andere wat hier mee te maken heeft


    Ik schrijf wel over:
    - Onbekende personen
    - Avenged Sevenfold :9~
    - Eventueel voetbal


    Als je een beetje afwijkt van deze eisen maakt het mij niet uit, maar wil je dat dan wel melden?

    Naam:
    Leeftijd:
    Waarom wil je graag samen schrijven?:
    Een klein stukje tekst zodat ik je schrijfstijl kan ontdekken:
    Wat vind je van mijn schrijfstijl:


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    wat veel eisen!!:O
    sorry voldoe er niet aan!:S


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    wat veel eisen!!:O
    sorry voldoe er niet aan!:S


    Ik vond het wel meevallen, maar 4 eisen. Derest is algemene informatie.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hmmm ..
    Ik voldoe wel aan al je eisen, maar ik heb zelf moeite met het bijhouden van mijn eigen stories door gebrek aan inspirtaie en tijd plùs nu ik bèta ben, schrijf ik meestal geen eigen verhalen (';
    Sorry (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Naam: Sanne
    Leeftijd: Veertien
    Waarom wil je graag samen schrijven?: Omdat ik het samen schrijven met iemand -meestal- leuker vind als alleen, want je kan elkaars inspiratie samen koppelen
    Een klein stukje tekst zodat ik je schrijfstijl kan ontdekken: Hè, mag ik ook een hoofdstuk link plaatsen?
    Wat vind je van mijn schrijfstijl: Ik heb eigenlijk nog niks van je gelezen, maar dat ga ik nu even doen. Dan pas ik het zo aan

    (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Separate: Dat probleem heb ik ook, behalve dat gedeelte dat ik beta ben dan. Daarom wil ik het graag proberen, kijken of het goed gaat uitlopen.

    @Sevani: Links zijn goed.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    oké, dan heb je hier een link (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    oké, dan heb je hier een link (krul)


    Ik heb het gelezen :Y)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Eenmaal, andermaal?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Nee, ok. Dan ga ik met sevani schrijven :9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    joaaaaah, nice :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga je wel ff pb'en :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.