• Eerlijk, wanneer ik fiets (en dan éíndelijk aankom) zie ik er echt uit als een tomaat die net uit de oven komt. (en dan ben ik nog niet eens verbrand)

    Ter illustratie -->

    Jullie ervaringen?

    (begrijp me niet verkeerd: ik ben heel blij dat het mooi weer is, maar ik ben echt niet bestand tegen de warmte)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:06 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Oh, ik ben al drie keer verbrand dit jaar (zonder op vakantie te gaan). Twee keer mijn gezicht en één keer mijn schouders. Love it. Ik word er elk jaar beter in.


    Mhm?

    Ik was vorige week op excursie en ik was nergens verbrand, behalve in mijn nek. Tof he!
    Maar ik kan echt niet tegen dit warm weer. Pff. Geef mij maar liever iets waar je je tenminste op kan kleden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tamatoa schreef:
    Oh, ik ben al drie keer verbrand dit jaar (zonder op vakantie te gaan). Twee keer mijn gezicht en één keer mijn schouders. Love it. Ik word er elk jaar beter in.


    Aah god, op je gezicht! Ik leef met je mee...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Patholoog schreef:
    Ik was vorige week op excursie en ik was nergens verbrand, behalve in mijn nek. Tof he!
    Maar ik kan echt niet tegen dit warm weer. Pff. Geef mij maar liever iets waar je je tenminste op kan kleden.


    Wauw, heb jij geluk gehad!

    En zeg dat wel...Sneeuw? Ja! Hete zon met nog eens een warm weertje en als je dan iets fris aandoet verbrand je helemaal en als je dan gaat wandelen stikken je voeten helemaal in je warme schoenen en als je dan gaat spórten, oh durft te gaan sporten, dan is het al helemaal naar de vaantjes (en vergeef me voor mijn gebrek aan leestekens, *ADEM*)?
    Nee, doe maar niet!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik heb een zonneallergie, dus ik ben zoveel mogelijk bedekt of kom gewoon niet buiten :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben ginger dus ik loop ook regelmatig als tomaat rond. Nu gelukkig nog niet na heel veel insmeren. c:


    The truth is out there.

    TinyTina schreef:
    Ik heb een zonneallergie, dus ik ben zoveel mogelijk bedekt of kom gewoon niet buiten :')


    Ooooooh, nee toch? Hoe lang heb je dat al?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ripley schreef:
    Ik ben ginger dus ik loop ook regelmatig als tomaat rond. Nu gelukkig nog niet na heel veel insmeren. c:


    En dan al dat plakkerig gedoe met de zonnecrème? Ja, ik ken het.

    Maar eigenlijk moet jij niet zeuren, want ik ben nu al jaloers op jouw geweldige haar (wat zou ik graag ros haar hebben ^^)


    Geloof niet alles wat je denkt

    TinyTina schreef:
    Ik heb een zonneallergie, dus ik ben zoveel mogelijk bedekt of kom gewoon niet buiten :')


    this hahahaha


    also ik ben al drie, vier keer verbrand in mijn gezicht, en ook al uitslag op mijn armen (soms benen) gehad en en en kers op de taart, ook een zonneslag hahaha (nerd)

    moet je weten dat ik aziatisch ben en je zou denken dat ik een donkerdere huidstype heb en minder snel zou verbranden xd

    en smeren helpt niet hahaha zelfs niet factor 50 rip life

    ik kreeg overlaatst nog een opmerking waarom ik aan het smeren was want het was lichtbewolkt JA JONGENS ZO ERG IS HET AL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben ook verbrand! Maar ik heb stiekem toch kleine hoop dat het heel misschien bruin wordt nadat het rode is weggetrokken... Hoewel dat elk jaar weer tegenvalt. Ik ben gedoemd met de huid van een ginger zonder de awesome mooie haren van een ginger, haha.


    At the end we're all cursed

    goud schreef:
    (...)

    this hahahaha


    also ik ben al drie, vier keer verbrand in mijn gezicht, en ook al uitslag op mijn armen (soms benen) gehad en en en kers op de taart, ook een zonneslag hahaha (nerd)

    moet je weten dat ik aziatisch ben en je zou denken dat ik een donkerdere huidstype heb en minder snel zou verbranden xd

    en smeren helpt niet hahaha zelfs niet factor 50 rip life

    ik kreeg overlaatst nog een opmerking waarom ik aan het smeren was want het was lichtbewolkt JA JONGENS ZO ERG IS HET AL


    Krijg(en) jij/jullie dan ook altijd zo'n droge huid? Ik heb dat vorige zomer extreem hard gehad. Vanaf dat ik in de zon kwam brandde het verschrikkelijk. Niet normaal gewoon. Ik moest dan constant van die overdreven vettige crème aandoen. Niet fijn.

    @Delphini: Ik ben niet de enige "gingeraanbidder"! Godzijdank!
    Grapje natuurlijk, ik vind het gewoon zo mooi! Een bleke huid, sproetjes of ros haar. (flower)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 23:31 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ooooooh, nee toch? Hoe lang heb je dat al?


    Uhm, al jaren :') Ik heb steeds minder last van de uitslag omdat ik mijn huid zoveel mogelijk aan uv licht probeer te laten wennen, maar op dagen zoals deze week gaat het hem echt niet worden :') Oh, en ik ben een keer zo erg verbrand dat ik 2 weken lang niet heb kunnen lopen, en dat na toch wel 10 hele minuten in de zon te liggen en factor 80 op te smeren als een idioot.
    Dus kom maar weer op met die sneeuwvlokken ^^


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Evaethas schreef:
    (...)


    @Delphini: Ik ben niet de enige "gingeraanbidder"! Godzijdank!
    Grapje natuurlijk, ik vind het gewoon zo mooi! Een bleke huid, sproetjes of ros haar. (flower)


    Ik begrijp je compleet. Ik ben extreem jaloers op gingers. Ik wilde dat ik een ginger was. Serieus, wat is het nut van een huid die weigert mooi bruin te worden, daardoor constant verbrand en enkel volzit met sproeten, als je geen mooi rood haar hebt?


    At the end we're all cursed

    TinyTina schreef:
    (...)

    Uhm, al jaren :') Ik heb steeds minder l...


    Helemaal akkoord!

    Delphini schreef:
    (...)

    Ik begrijp je compleet. Ik ben e...



    Ja...D: D: ):
    Al heb jij al sproetjes, dus dat is al één ding. Dat heb ik niet eens.
    Oh and:
    All my love to ---->



    Geloof niet alles wat je denkt

    Mijn nek is al verbrand :')


    26 - 02 - '16