• Ik heb leuke rollen voor n story die ik wil beginnen!

    Ca 10 mensen, jongens en meisjes tussen de 16 en de 22 jaar. Onhandelbare kinderen. Hun ouders kunnen hun niet onder controle houden, en sturen ze naar een soort internaar, kamp. Daar blijven ze zo lang als nodig. Met zijn allen in een gigantisch groot huis! Maar ze kunnen elkaar niet uit staan. Ook is er nog één probleem. Ze mogen het terrein niet af! Dat benauwt ze zeer. Ook de papparazzie wil alles van hun weten. Het is een nieuw project om onhandelbare kinderen, te leren om gaan met het leven. Sommige mogen er al eerder uit. Andere sterven. En héél soms komt er iemand bij. In het grote huis is alles nog niet zo erg, en er ontstaan banden. Maar ook die banden kunnen meteen stuk gaan! De banden zijn niet sterk. Maar van een dun laagje glas.

    Alles lijkt goed te gaan maar dan...
    Alle prblemen stapelen op! Sommige sterven! En dan.. Moeten ze verhuizen! Een plek waar alles mis gaat!


    De rollen zijn bekend!

    De rollen -Tumtumtummmmm-
    Meisjes
    Whitney Bella Jones, van ALT
    Drew Anna Rose, van Genisis
    Alix Lana Connor, van Amoureux
    Aqualaina Jones, van RvPersie
    Nikki Dingemans, van Masochism
    Madeline McKane, van Resume

    Jongens
    Dainton Flynn, van Kikkeli
    Porter Delmoa, van Archer
    Tyson Damian Alirsh, van Amoureux
    Chad Flynn, van kikkeli
    JayJay Jones, van RvPersie
    Niet de eerste maar de beste of course!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 15:31 ]

    Pinup schreef:
    (...)

    Lol, Sem weet wie het zegt hoor. ;D
    Ze is wel wat van me gewend onderhand. n.n

    -Snik- Stiekem is Sem heel heel gevoelig -Voelt met Sem mee-

    Edit; Ik heb nog wat meer jongens nodig. Ik zie zo veel meisjes rollen. Heeft misschien iemand nog ideeen voor jongens rollen?
    Je mag natuurlijk nogsteeds meisjes rollen maken.
    Maar het liefste jongens, anders moet ik zelf allenmaal jongens gaan verzinnen en das sonde. Hehe En ik ben lui gheghe

    Je mag btw ook 2 rollen maken. Stel je hebt 2 geniale ideeen, zet gewoon alle 2 neer hehe.

    ik ga nog een jongen invullen (;

    Naam: Tyson Damian Alirsh
    Leeftijd: 18
    Onhandelbaar omdat: Hij is oversekst, seksistisch, hij luisterd naar niemand, heeft lak aan de regels, blowt en al die shit, seksverslaafd, hij steelt dingen en verkoopt ze dan, gaat bijna elke dag in de week naar houseparties met z'n vrienden, is al van vier verschillende scholen gestuurd en een aantal keer geschorst geweest, twee keer blijven zitten en de docente aangerand maar dat weet niemand want ze heeft geen aangifte gedaan.
    Karakter: Hij lijkt heel rustig -kan zijn dat hij high is- maar eigenlijk is het echt een losbol. Met z'n vrienden haalt hij de gekste, raarste, meest vieze dingen uit. Hij geeft geen fuck om de gevoelens en meningen van andere mensen. Nooit heeft hij spijt van wat hij doet. Hij is heel ongeïnteresseerd in nieuwe dingen, en zit het liefst achter zijn laptop -wie weet wat hij op het internet allemaal doet- Hij is heel erg onhandig, en sadistisch. Verder is hij wel heel spontaan en legt makkelijk contact met mensen, vooral meisjes door zijn praatjes waar ze stuk voor stuk voor vallen. En zijn looks natuurlijk, die hij goed verzorgd.
    Hobby's: Blowen, Flirten, Flikflooien, Kattekwaad uithalen, Neuken, en in de stad hangen.
    Verleden: Op de basisschool ging alles nog goed, maar zodra hij naar de middelbare ging veranderde hij. Hij werd populair door zijn looks, en ging met oudere jongens om waardoor hij met drugs en seks te maken kreeg. Alle meisjes droomden van hem, en zijn vrienden spoorden hem dan ook aan een meisje te versieren en haar mee te nemen naar het huis van een van zijn vrienden waar ze haar in de kelder opsloten om haar stuk voor stuk aan te raken. Verder was zijn vader alcohol verslaafd en zijn moeder was overleden toen hij drie was.
    Relatie*: Geen
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: Donkerbruin haar, dat altijd in model zit. Groene ogen, waar elk meisje in verdrinkt. Hij heeft een goede bouw, en is gespierd -sixpack- Gewoon een knappe gozer.
    Idee voor de titel: Kijk maar bij mijn andere ingevulde rol maar die zijn slecht..
    Extra: Hij heeft al een keer een jaar in de gevangenis gezeten voor het bedreigen van meerde meisjes op internet en filmpjes van hen op internet te zetten.
    Waarschuwen**: ja


    No guts no glory.

    Untamed staat online, wie er in zitten is nogsteeds niet bekend hehe =3
    Klik
    Btw je kan nogsteeds aanmelden.

    Pinup schreef:
    (...)

    Jij beschrijft jezelf hier gewoon. (cat)

    O.T; Ik hoef geen rol, kon het alleen niet laten te reageren hierop. (cat)
    HAHAHAHA gaan we zo beginnen? (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)HAHAHAHA gaan we zo beginnen? (cat)

    -Snik- -BabyBitchGace- Hee! Er is hier maar één iemand die iemand mag vermoorden en dat ben ik! >.<

    Nog eentje dan maar. Weer een jongen c:

    Naam: Chad Flynn.
    Leeftijd: 22
    Onhandelbaar omdat: Moord.
    Karakter: Luidruchtig, onbeschoft.
    Hobby's: Feesten, drinken.
    Verleden: Chad is de broer van Dainton. Nadat hun vader werd neergeschoten liep Chad weg van huis, aangezien de thuis situatie niet goed ging. Het was een en al schreeuwen thuis. Chad deed met Dainton mee aan de grappen op school. Chad begon een leven op straat. Hij ging stelen en later zelfs moorden. Nadat hij een tijd in de gevangenis heeft gezeten heeft hij het zelfs voor elkaar gekregen om iemand te vermoorden. Hij werd lang opgesloten in een kleine kamer, vastgebonden. Hij was wat kalmer geworden en ze besloten hem in het internaat te stoppen aangezien hij nog jong was en ze vonden dat iedereen een leven verdiende.
    Relatie*: /
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: http://www.myspace.com/pritchardswyd/photos/31518661
    Idee voor de titel: /
    Extra: Broer van Dainton Flynn.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:46 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: Aurelia Dawson
    Leeftijd: 17
    Onhandelbaar omdat: Ze dromerig is, vaak overdag droomt en altijd weg van de echte wereld is. Bovendien heeft ze angstaanvallen, nachtmerries en is daardoor kunnen haar ouders en leraren op normale scholen haar niet aan
    Karakter: Dromerig, te vergelijken met Luna Lovegood uit Harry Potter. Ze is eigenwijs, heeft een eigen mening en heeft ook veel stemmingswisselingen. Ze is slim, maar hoeft daar niet veel voor te doen. Ondanks haar dromerigheid is ze erg precies.
    Hobby's: Ze zwemt graag, in de buitenlucht. Ze houdt van de herfst, en urenlange wandelingen maken, en muziek luisteren.
    Verleden: Aurelia's zusje is - lang geleden - in haar bijzijn overleden en daardoor heeft ze angstdromen en is ze het liefst alleen.
    Relatie*: Geen, kan nog komen?
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: http://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/images/4055556/44372_149565538402965_134906939868825_399508_4670779_n_thumb.jpg?1285398894
    Idee voor de titel: Sorry, ik weet niets.
    Extra: Ze heeft een tattoo van een vlinder, met daarin de eerste letter van haar zusjes naam op haar pols.
    Waarschuwen**: Ja.

    Sorry, ik weet dat je graag jongens wilde, maar nou ja, dit was wat in me op kwam.


    make cake, not war

    Naja ik heb zin om dr zelf ook ff een te maken dus ja

    Naam: Jasen Forward
    Leeftijd: 18
    Onhandelbaar omdat: Meerdere malen opgepakt wegens dealen. Hij bleef echter door gaan. Ook heeft hij een meisje aangerand, en is betrokken geraakt bij een schietpartie maar dat is nooit bewezen.
    Karakter: Hij is snel boos en erg verward. Hij kan niet goed voor zichzelf beslissen. Hij is lief en betrouwbaar. Heel soms, weet hij wat te doen en gaat hij er helenmaal voor.
    Hobby's: Breakdance vind hij nogsteeds geweldig. Ook gedichten schrijft hij graag.
    Verleden: Zijn vrienden spoorden hem aan drugs te gebruiken, hij werd onder druk gezet en zijn vrienden dwongen hem te dealen om de pillen die hij van hun kreeg te kunnen betalen. Zodra hij werd opgepakt met de drug kwam hij nog verder in de schuld. Opnieuw begon hij te dealen. Toen het meisje waar hij verliefd op werd met zijn vriend die hem dwong te dealen kreeg. Werd hij volledig machteloos. Hij heeft haar toen aangerand. Puur uit verwarring.
    Later zag hij een schietpartij, de man met de kogels in zijn lichaam pobeerde hij te redden. Maar iedereen dacht dat hij hem had verwond. Ookal is het nooit bewezen niemand geloofde hem. Zelfs zijn ouders niet. Toen stortte zijn wereld in.
    Relatie*: Nee
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: Yup Bruin haar. Ongeveer 1.75 en normaal postuur. Hij heeft een lip piersing en een paar helix piersings.
    Idee voor de titel: -Titel is er al-
    Extra: Hij heeft nog nooit verkering gehad. Zijn enige liefde was het meisje dat hij aangerand heeft.
    Waarschuwen**: Ik schrijf m zelf O.O

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:43 ]

    Morgen krijgen jullie te horen wie het word. Je kan btw nogsteeds rolletjes verzinnen.

    ik ga er nog een make nu een jongen :D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    NEIN ik wil het NU weten (cat)
    neejoh grapje. ofniet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: Abygail Jonville.
    Leeftijd: 17
    Onhandelbaar omdat: ze aan de drugs is gegaan en toen was ze verstoten door haar familie. Om op straat te overleven stal en dealde ze.
    Karakter: Ze kan heel vrolijk en brutaal zijn, maar meestal is ze een beetje stilletjes.
    Hobby's: Fotografie, mode, tennis.
    Verleden:
    De familie Jonville speelt een belangrijke rol in de hogere kringen van de Engelse (?) society. Vooral de 17-jarige dochter Abygail is gewild. Door alle druk (vooral van haar grootouders) wil ze soms ontsnappen aan de werkelijkheid. Daarom begon het met te veel drinken, maar na een tijdje was ze verslaafd aan ongeveer alles. Door dit schandaal heeft haar familie haar verstoten en nu heeft ze niemand meer.
    Relatie*: Nee.
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: klikkie. Abygail is ong. 1.60, ze is niet heel lang dus.
    Idee voor de titel:
    Extra: Haar oudere broer houdt nog wél van haar en is nog steeds naar haar op zoek, maar ze wil niet gevonden worden.
    Waarschuwen**: doe maar. x)


    It's time to be happy again.

    Kikkeli schreef:
    NEIN ik wil het NU weten (cat)
    neejoh grapje. ofniet.

    Semmie dont worrie!

    OHMYRILEY schreef:
    ik ga er nog een make nu een jongen :D


    nee toch niet
    had ik hem HELEMAAL af wil ik hem op streepje zetten klik ik op kruisje D:
    Noujah dan hoop ik maar op de rol van het meisje
    Ik wil het ook NU weten :D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain