• Ik heb leuke rollen voor n story die ik wil beginnen!

    Ca 10 mensen, jongens en meisjes tussen de 16 en de 22 jaar. Onhandelbare kinderen. Hun ouders kunnen hun niet onder controle houden, en sturen ze naar een soort internaar, kamp. Daar blijven ze zo lang als nodig. Met zijn allen in een gigantisch groot huis! Maar ze kunnen elkaar niet uit staan. Ook is er nog één probleem. Ze mogen het terrein niet af! Dat benauwt ze zeer. Ook de papparazzie wil alles van hun weten. Het is een nieuw project om onhandelbare kinderen, te leren om gaan met het leven. Sommige mogen er al eerder uit. Andere sterven. En héél soms komt er iemand bij. In het grote huis is alles nog niet zo erg, en er ontstaan banden. Maar ook die banden kunnen meteen stuk gaan! De banden zijn niet sterk. Maar van een dun laagje glas.

    Alles lijkt goed te gaan maar dan...
    Alle prblemen stapelen op! Sommige sterven! En dan.. Moeten ze verhuizen! Een plek waar alles mis gaat!


    De rollen zijn bekend!

    De rollen -Tumtumtummmmm-
    Meisjes
    Whitney Bella Jones, van ALT
    Drew Anna Rose, van Genisis
    Alix Lana Connor, van Amoureux
    Aqualaina Jones, van RvPersie
    Nikki Dingemans, van Masochism
    Madeline McKane, van Resume

    Jongens
    Dainton Flynn, van Kikkeli
    Porter Delmoa, van Archer
    Tyson Damian Alirsh, van Amoureux
    Chad Flynn, van kikkeli
    JayJay Jones, van RvPersie
    Niet de eerste maar de beste of course!

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 15:31 ]

    Ik vroeg me af,kan ik een tweeling maken?Een jongen en een meisje?
    Wat ik hou van tweelingen maken en je idee is leuk(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OHMYRILEY schreef:
    (...)

    nee toch niet
    had ik hem HELEMAAL af wil ik hem op streepje zetten klik ik op kruisje D:
    Noujah dan hoop ik maar op de rol van het meisje
    Ik wil het ook NU weten :D

    Dat vind ik zielig! T_T Heb ik ook erg vaak en dan ben ik me tog chaggerijnig O.o

    RvPersie schreef:
    Ik vroeg me af,kan ik een tweeling maken?Een jongen en een meisje?
    Wat ik hou van tweelingen maken en je idee is leuk(cat)

    Je mag het doen, maar als de een wel het haalt en de ander niet heb je kans dat er maar één deel van de tweeling in het verhaal zit. Maar als dat het geval is zorg ik ervoor dat de ander ook een klein rolletje krijgt zodat het ook echt een tweeling blijft

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Je mag het doen, maar als de een wel het haalt en de ander niet heb je kans dat er maar één deel van de tweeling in het verhaal zit. Maar als dat het geval is zorg ik ervoor dat de ander ook een klein rolletje krijgt zodat het ook echt een tweeling blijft


    ja dat vind ik goed (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: Aqua 'Aakwa' Jones 'heet eigenlijk Aqualaina spreek je uit als Aakwalajna'.
    Leeftijd: 17 bijna 18
    Onhandelbaar omdat: Ze heeft héél veel gevochten op scholen en spijbelde vaak,had agressie-probelemen en was/is aan de drugs(doet nu alleen nog blowen) en alcohol en heeft vaak vast gezeten wegens afpersing.
    Karakter: Aqua,is zo gezegt niet echt een heligboontje.Helemaal niet zelfs!Aqau doet wat ze wilt en is voor niemand bang,Althans dat is zo van de buitenkant.Vroeger werdt ze namelijk gepest op de basisschool en was een erg emotioneel meisje,maar toen ze weer een keertje werdt gepest was het genoeg geweest en kwam haar ware aard naar buiten.Ze werdt agressief en kwam zo langzaam had het verkeerde pad op.Aqua neemt ook geen blad voor de mond en heeft regelmatig ruzie,Zelf is ze ook erg onhandig en laat ze dingen vallen of struikeld ze zo af en toe.Veder is ze ook erg rommelig en ruimt ze nooit haar spullen op.Ze kan ook slecht tegen haar verlies en wilt dus altijd winnen,dat kan gaan om een spelletje mens erger je niet maar ook als het gaat om een heftige schietpartij.Aqua heeft overal schijt aan en vindt liefde of vriendschap niet belangrijk.Ze leeft vooral op haar eigen en voor haar broer JayJay,want hij is alles voor haar en zij is alles voor hem.Aqua kan niet tegen concurentie en is ook vaak alleen met haar broer of andere jongens,Aqua is een stoer meisje en kan niet tegen bitches of sletjes en die zijn er ook in het internaat en dat zorgt altijd voor problemen..
    Hobby's: Niks doen/Luieren,In de zon liggen omdat het zo lekker warm is,Lezen(ookal zou je dat niet van haar denken),Muziek luisteren,uitslapen,blowen,feesten en zuipen!
    Verleden: Zoals ik al had verteld werdt Aqua vroeger gepest,Maar vertelde haar ouders er niks over.Alleen haar 12 min oudere broer wist er van en heeft toen hij 16 jaar was,de jongens helemaal in elkaar geslagen als wraak,ook Aqua heeft toen gevochten,en ze werden opgepakt.Ze zaten voor 3 weken en langzamerhand ging Aqua het slechte pad op.Ze wás al brutaal tegen ouderen(denk aan leraren en ouders) maar werdt nu onhandelbaar.Zo lachte zo om alles en haalde gemeene streken uit bij iedereen.Toen Aqua voor de zoveelste keer pas naar een week thuis kwam,was het de maat vol voor haar ouders en moest ze samen met haar broer naar het internaat.
    Relatie*: Heeft wel een paar vriendjes gehad,maar vindt vriendjes niet zo boeiend
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: Aqau beschikt over een getinte tot een wat donkere huid en heeft bruine ogen met lange wimpers.Ze heeft mooie bruine pijpenkrullen,maar heeft ze altijd ingevlochten.Aqua is rond de 1.72 en weegt onder de 60 kilo(zo ronde de 58).Aqua's kledings stijl is nogal urban/hiphop-achtig dus ; Baggybroeken,met een strakshirtje en een oversized vest,met nike of adidas schoenen.

    Aqua(niet in hiphop kleding maargoed)
    Aqua met vlechtjes
    Aqua + vlechtjes
    [Is allemaal zelfde meisje,maar ik kon niet kiezen welke foto(krul)]
    Idee voor de titel: Problems in one house!
    Extra: Aqua en JayJay zijn ónáfschéidelijk,Ze doen alles samen en gaan nooit bijelkaar vandaan.Maar ondanks die eenheid slapen ze wel apart.
    Waarschuwen**: Ja duh!!!! hahah

    zomenteen komt de rol van JayJay (:

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mensjes je kunt je tot morgen het 7e uur aanmelden daarna ben ik thuis en ben je te laat :Y)

    Ik wil geen rol maar wil je me wel waarschuwen als je storie on staat?
    -Edit-
    Sorry had nog niet gezien dat de storie al on stond

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 20:41 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    OHMYMECKIE schreef:
    Ik wil geen rol maar wil je me wel waarschuwen als je storie on staat?

    Die is al on, kijk ff bij mijn storys en kies dan Untamed

    Naam: JayJay Jones 'heet eigenlijk Jamaine Joe Jones'
    Leeftijd: 17 bijna 18
    Onhandelbaar omdat: Hij is een onwijse player en houdt van meisjes versieren en met hun naar bed te gaan.Hij dealt en gebruikt zelf ook.Hij heeft meerdere keren vast gezeten wezens Drugsgebruik en verkoop,Wapenbezit en vele vechtpartijen.
    Karakter: JayJay is in een woord ; Stoer!Hij is voor niemand en niks bang en leeft zijn dromen en wensen na,ook als mensen het er niet mee eens zijn.Het maakt hem echt geen sh*t uit wat je er van vindt en luister ook voor geen drol.JayJay kan aardig zijn maar je moet hem niet té goed vertrouwen want hij kan je altijd kwetsen of pijn doen.Verder is hij ook een erg druk persoon,die niet stil kan zitten en altijd maar iets te doen moet hebben.Hij is verslaafd aan tattoo's zetten,blowen,zuipen en vechten.Net als zijn zusje kan hij niet tegen zijn verlies en wordt daardoor erg agressief maar hij is ook erg beschermend toe naar iemand van wie hij heel veel houdt(denk aan zijn zusje)
    Hobby's: Muziek luisteren,Blowen,feesten en zuipen,Eten,Luieren/Niks doen,Uitslapen
    Verleden: Hoewel het erg logisch lijkt dat hij net als Aqua ook gepest werdt,wat dat is niet echt de reden.JayJay werdt namelijk gek van het geruzie van zijn ouders.Maar hij kon het niet uiten omdat hij het niet aan zijn zusje wou vertellen,omdat zij het al moeilijk had op school.Hij kon zich niet meer bedwingen en kwam in de aanmerking met drugs,en ook met vele problemen
    Relatie*: Geen,hij ziet meisjes maar als 'scharreltjes'
    Beschrijving uiterlijk en/of foto: JayJay's huidskleur is ongeveer het zelfde als Aqau alleen heeft donkere haren die ook in vlechten zitten.Hij is ongeveer 1.80 en weegt iets in de 60-68 en draagt altijd baggy broeken en hempjes of tshirts met merk gympen.

    Ik was de foto vergeten,dus hier is die(A)
    Idee voor de titel: /
    Extra: Heeft graag meisjes omzich heen,maar het liefst toch alleen zijn zusje omdat hij bij haar zichzelf kan zijn.
    Waarschuwen**: Jup

    xx

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 17:22 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bekend maken en beginnen jij :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Bekend maken en beginnen jij :9~


    en wel nu : D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oke oke het word bekend... Ik ga ff bekend makeng schrijven

    Naam: Micheal Burdo
    Leeftijd: 17
    Onhandelbaar omdat: Gewelddadig & neukt alles dat los en vast zit
    Karakter: Neukt alles dat los en vast zit, maar als iemand in zijn hart zit, doet hij alles voor haar (of hem), opvliegerig, gewelddadig
    Hobby's: Sporten, sexs, vechten
    Verleden: Ooit misrbuikt door zijn vader, en is daardoor zelf zo geworden zijn moeder is door zijn vader voor zijn ogen met veel geweld vermoord. Zoals hij nu is, heeft hij allemaal van zijn vader geleerd/geërfd
    Relatie*: Nopes
    Beschrijving uiterlijk en/of foto:Klikie!
    Idee voor de titel: 10 problem kids in one house?
    Extra: Don't fuck or play with this guy, that will end bad!
    Waarschuwen**: JA!

    Naam: Sharon Dian Delork
    Leeftijd: 17
    Onhandelbaar omdat: Grote bek, voor niets of niemand bang, soms nogal gewelddadig en beetje een hoertje
    Karakter: Hoerig, Bicthy, grote bek, opvliegerig, houd zich goed staande in elke situatie
    Hobby's: Sporten, muziek maken/luisteren, sex
    Verleden: Ouders zijn verslaafd en redelijk gewelddadig. Haar moeder is een hoer en haar vader was een junk.
    Relatie*: Nopes
    Beschrijving uiterlijk en/of foto:Klik!
    Extra: Heeft een piercing in haar wenkbrauw en navel, losbandig, houd van een feestje en heeft het wel zo ongeveer met elke jongen op het internaat gedaan


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    De rollen -Tumtumtummmmm-
    Meisjes
    Whitney Bella Jones, van ALT
    Drew Anna Rose, van Genisis
    Alix Lana Connor, van Amoureux
    Aqualaina Jones, van RvPersie
    Nicky Whitlock, van OHMYRILEY
    Madeline McKane, van Resume

    Jongens
    Dainton Flynn, van Kikkeli
    Porter Delmoa, van Archer
    Tyson Damian Alirsh, van Amoureux
    Chad Flynn, van kikkeli
    JayJay Jones, van RvPersie

    THANK UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain