• Een schooluitstap naar het stedelijke mortuarium is voor een stel 17-jarige New Yorkers op een horrortrip uitgedraaid. De scholieren troffen er in een glas met bewaarmiddelen de hersenen van hun verongelukte klasgenoot aan. Onder zijn naam stond de waarschuwing: "Dit gebeurt wanneer men onder invloed achter het stuur zit". De ouders hebben een klacht ingediend tegen de stad.

    Volgens de krant New York Daily News verzuimde de gerechtsdokter om de ouders van de tiener toestemming te vragen voor het bijhouden van de hersenen. Bovendien zat de jongeman helemaal niet achter het stuur, maar vertoefde hij als passagier in de gecrashte auto. De advocaat van de ouders stelt bovendien dat zelfs de bestuurder niet onder invloed was. Op aandringen van een dominee hebben de ouders het lichaam van hun zoon laten opgraven en dan samen met de hersenen nogmaals laten begraven. De zaak zou ook een traumatiserende ervaring geweest zijn voor de vroegere vriendin van de tiener, die mee was op de schooluitstap. Een andere scholier zou in shock naar zijn ouders hebben gebeld en onmiddellijk opgehaald zijn. Het voorval dateert van 2005, maar de klacht van de ouders komt nu pas aan de oppervlakte. Het gerecht is nog steeds met de zaak bezig.


    Fuck 0_-


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Elphaba schreef:
    =\
    Waarom ga je überhaupt op schooltrip naar een mortuarium?

    Elphaba schreef:
    =\
    Waarom ga je überhaupt op schooltrip naar een mortuarium?


    Food.

    Eh wtf o__o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou fijn, als ouders, de hersenen van je kind te zien. Iel


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Tja daar heet het nou het land van oneindige mogelijkheden voor.
    Hoeft dus niet altijd in positieve zin te zijn. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Terecht dat die ouders een klacht indienen.
    Ik zou er een trauma aan over houden lijkt me. :/

    What.the.fack.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Elphaba schreef:
    =\
    Waarom ga je überhaupt op schooltrip naar een mortuarium?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ability schreef:
    Oeh my god, ik zou er een trauma aan over hebben moest me dat overkomen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ability schreef:
    Oeh my god, ik zou er een trauma aan over hebben moest me dat overkomen.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3