• Er zit een meisje bij mij in de klas en nja we zijn wel een soort van vriendinnen, maar omdat we maar met 3 meisjes in de klas zijn en er 1 echt net een jongen is krijg ik dus alle typische meiden dingen over me heen. En ik weet even niet welk advies ik haar moet geven...

    Ze vind een jongen heel erg leuk, alleen hij heeft al een vriendin, nou smsen ze dus heel veel en heeft hij schijnbaar gezegt dat hij haar wil ontmaagden (ze is like 15). Nou wat zouden jullie doen? Ik weet echt niet welk advies ik haar moet geven o_o

    ps: de reden waarom ik dit zo moeilijk vind is omdat ik zelf ook iemand heel leuk vind die al een vriendin heeft, ik weet hoe het voelt... :/

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 18:14 ]


    -

    Assassin schreef:
    Haha, dumpen. Als iemand dat tegen je zegt... Ik vind dat vies eigenlijk. Zoiets zeg je ten eerste niet als je een vriendin hebt, en ook niet als ze je vriendin niet is.


    None but ourselves can free our minds.

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Hmm ja, ik gah et proberen, bedankt (:

    Graaggedaan, en succes :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Dat als hij voor haar zou kiezen hij ook vreemd kan gaan in hun relatie. (:

    Oh nou. Gewoon recht voor z'n raap?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik ben zo slecht in tips geven dat ik misschien beter mijn mond houdt voor het uit het honderd loopt ofzo :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    ik ben zo slecht in tips geven dat ik misschien beter mijn mond houdt voor het uit het honderd loopt ofzo :'D.

    Haha nou slechter dan mijn advies kan het niet zijn, want ik zou haar vertellen haar hart te volgen en haar hart loopt achter zijn kont aan (:


    -

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Haha nou slechter dan mijn advies kan het niet zijn, want ik zou haar vertellen haar hart te volgen en haar hart loopt achter zijn kont aan (:

    Haha :'D.
    Nou 'k zou toch maar niets met een gast willen te maken hebben die schijnbaar al aan seks denkt nog voor ze daadwerkelijk iets hebben, klinkt eerder alsof hij haar wilt gebruiken in mijn ogen x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha :'D.
    Nou 'k zou toch maar niets met een gast willen te maken hebben die schijnbaar al aan seks denkt nog voor ze daadwerkelijk iets hebben, klinkt eerder alsof hij haar wilt gebruiken in mijn ogen x'D.

    Hmm ik ken nog z'n jongen maar die is gewoon hopeloos verliefd, dus het hoeft niet foute boel te betekenen (:


    -

    Word goede vrienden met hem ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Zeg dat ze er goed over na moet denken en als ze er echt zeker van is dat ze het wil moet ze wel zorgen dat hij het doet als het uit is met die vriendin van hem en aan is met haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Zeg dat ze er goed over na moet denken en als ze er echt zeker van is dat ze het wil moet ze wel zorgen dat hij het doet als het uit is met die vriendin van hem en aan is met haar.

    Hmm ik denk dat dat wel de goede aanpak voor haar is, dankje (:


    -

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Hmm ik denk dat dat wel de goede aanpak voor haar is, dankje (:

    Mooi zo! En het lijkt me ook de beste optie want anders is de kans heel groot dat ie haar gebruikt en dat moet ze niet hebben! En graaggedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wtf, als een jongen dat tegen mij zou zeggen mag ie optyfen. Het is like.. overduidelijk dat 't die gast alleen om de seks gaat. Serieus, als je dat niet ziet ben je redelijk stom. Of verliefd. Maar dat ligt akelig dicht bij mekaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Wtf, als een jongen dat tegen mij zou zeggen mag ie optyfen. Het is like.. overduidelijk dat 't die gast alleen om de seks gaat. Serieus, als je dat niet ziet ben je redelijk stom. Of verliefd. Maar dat ligt akelig dicht bij mekaar.

    Ze is echt hopeloos verliefd en ik ben niet de juiste om daar over te oordelen op dit moment, vandaar dit topic (:


    -