• Mijn zusje is een heuse dierenbeul! Ik was bezig het hok van Lolly (mijn muisje) te verschonen en daarbij zet ik heb altijd in zo'n bal waarin hij door de kamer kan rollen.
    Komt mijn zusje eraan en let ze even niet op, schopt ze zo die bal van de trap!
    Ik schrik me kapot, dus ik sprint als een bezetene naar beneden waar de bal aan grootjes ligt en Lolly nergens te vinden was.
    Danieke kwam in paniek naar beneden want die dacht al dat Lolly het niet overleefd zou hebben. We zijn hem gaan zoeken, en hij zat helemaal verstijfd van angst met grote oogjes onder mijn schoolboeken verstopt!
    Arm beestje.
    Hij mankeert gelukkig niets en loopt nu weer vrolijk over mijn schouders heen ><


    Bored.

    Ohmygod *Slaat zusje van Máriko,maar niet te hard*
    Heel veel beterschap voor Lolly =D

    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg
    omfg

    DAT IS KEI ZIELIG!

    Sirieus, ik had mijn zusje z'n rot klap verkocht dat ze niet eens meer naar dat beest durfde te kijken!


    Tears are crashing out of my eyes

    Djeez, kutzusje heb je,. Toen ik in je msn naam zag staan druk met lolly dacht ik dat je het over een echte lolly had, wat een naam voor zo'n beestje/^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nou, mijn zusje heeft zelf een muisje en ze was al helemaal in tranen. Dus dat doe ik dan maar even niet, zeg maar.


    Bored.

    Toen ik een jaar of 9 was had ik eens een hamster geplet >.<
    Natuurlijk per ongeluk. Heb nu nog steeds spijt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Djeez, kutzusje heb je,. Toen ik in je msn naam zag staan druk met lolly dacht ik dat je het over een echte lolly had, wat een naam voor zo'n beestje/^^

    Whaha, tsjah. Hij is vernoemd naar een goede vriendin van me. Ik zat helemaal in de knoop want ik wist geen naam, toen zei ze 'Vernoem hem naar mij!' Ze heet eigenlijk Noor, maar Lolly is haar bijnaam ><


    Bored.

    (...)
    Whaha, tsjah. Hij is vernoemd naar een goede vriendin van me. Ik zat helemaal in de knoop want ik wist geen naam, toen zei ze 'Vernoem hem naar mij!' Ze heet eigenlijk Noor, maar Lolly is haar bijnaam ><

    Dikke vete logica natuurlijk..:S


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dikke vete logica natuurlijk..:S

    Altijd :Y)


    Bored.

    Nou, mijn zusje heeft zelf een muisje en ze was al helemaal in tranen. Dus dat doe ik dan maar even niet, zeg maar.

    Ooo, ze heeft dus we spijt, ik dacht datze dat expres deed. Mijn zusjes doen dat namelijk wel --'
    Maar ik was toen ik 3 was echt een dierenbeul! (huil) Mijn vis zwom de verkeerde kant op en toen had ik zijn vinnen eruit getrokken, echt ik schaam me zoor mezelf! :@


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ooo, ze heeft dus we spijt, ik dacht datze dat expres deed. Mijn zusjes doen dat namelijk wel --'
    Maar ik was toen ik 3 was echt een dierenbeul! (huil) Mijn vis zwom de verkeerde kant op en toen had ik zijn vinnen eruit getrokken, echt ik schaam me zoor mezelf! :@

    Omg >< Zn vinnen eruit getrokken? Hoe kom je erbij? Arm visje.
    Daar zou ik me ook voor schamen, ja.


    Bored.

    Een kennis van mij heeft ook een dochtertje.
    En die dacht dat als ze haar hamster zou opzuigen met de stofzuiger hij er levend uit zou komen.

    Nee, toch liever niet.


    rules don't stop me

    wooow das echt ubererg:O
    doet me denken aan een hamster die ik vroeger had... hij ging dood doordat ik met hem in mijn hand liep, ik struikelde, en toen... (huil)

    (...)
    Whaha, tsjah. Hij is vernoemd naar een goede vriendin van me. Ik zat helemaal in de knoop want ik wist geen naam, toen zei ze 'Vernoem hem naar mij!' Ze heet eigenlijk Noor, maar Lolly is haar bijnaam ><


    Mijn bijnaam is ook Lolly. o.O
    Vraag maar aan Jolien! ^^
    Die heeft hem mij gegeven! x'D
    Maar ik zou me dan ook wezenloos schrikken als dat balletje ineens naar beneden werd getrapt! ><
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Blijkbaar kunnen hamsters dan toch minder hebben dan muisjes, hmm.


    Bored.

    (...)

    Mijn bijnaam is ook Lolly. o.O
    Vraag maar aan Jolien! ^^
    Die heeft hem mij gegeven! x'D
    xx.

    Whaha, dat geloof ik graag ^^ Jolien is goed in dat soort dingen.
    Btw; sterkte nog. Ik vind het nogal achterlijk van haar. Maar dat zal wel weer aan mij liggen =='


    Bored.