• Haai,

    Ik ben zo opgelucht!
    Ik had sinds de 2e een BF. Laten we haar A. noemen. A. en ik hebben veel meegemaakt. Mijn ouders zijn gescheiden, zij had problemen. Altijd waren we er voor elkaar.
    Maar toen ging het in juni mis. We kregen ruzie. We praatten niet meer met elkaar en om een lang verhaal kort te maken; we gingen niet meer met elkaar om en hadden daar ook geen behoefte aan (ik toch niet). De laatste keer dat ik haar sprak, maakten we weer ruzie. Naja. Toen had ik zo iets van: oke, dagdag -zwaait-.

    Maar vandaag kreeg ik plots een ingeving. Ik zat bij mijn psychotherapeute, en had het erover dat ik mijn oude leven erg mis. Mijn, nu ex, vriendje, mijn 2 beste vriendinnen en alles wat daaromheen hangt.
    Nouja, mijn ex wil ik niet terug, de ene vriendin heeft het heel hard verpest, maar A. bleef dus over. Ik kwam tot de conclusie dat ik haar miste, gewoon vriendinnen zijn met haar.
    Dus ik heb haar gesmst. Ik heb 'Ik mis je' gesmst. Ze smste terug: 'Dat vind ik ook.'
    Dat had ik dus helemaal niet verwacht! Ik ben zó opgelucht, want ze vatte het zo goed op. Ze zei dat ze zelf niet het lef had om dat te zeggen, en dat zij er ook al een paar dagen mee in haar hoofd liep.
    Nu praten we dus weer, daar ben ik zó blij om. =D

    Thnx voor het luisteren!

    xx

    ps. ik wist niet bij welk subforum dit hoort ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mooi dat ze het goed oppakte zeg!:D


    My heart is yours and so am I

    O, dat is echt fijn voor je. Ik had laatst ook ruzie met een vriendin, en toen zijn we elkaar op een moment huilend in de armen gevallen. Ruzie suckt.


    make cake, not war

    caranes schreef:
    O, dat is echt fijn voor je. Ik had laatst ook ruzie met een vriendin, en toen zijn we elkaar op een moment huilend in de armen gevallen. Ruzie suckt.

    Ja, maar een tijdje stilte was wel goed.
    Maar dat vind ik echt mooi, wat jij hebt meegemaakt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had Kim al héél lang niet meer gesproken en ik mistte haar echt. Wij hadden ook ruzie, maar ik wilde toch gisteren even naar Groningen bellen om te zeggen dat ik haar mis en ze was zo vet lief<3
    Ik kan niet wachten haar weer te zien.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Heb ik ook gehad met Naomi (H)


    Gelukkig is dat ook weer goed :D


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat is wel echt fijn dat je nu weer met A. praat! Hopelijk zal het nog verder verbeteren zodat jullie weer echt goede vriendinnen worden!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ah da's leuk! 'k ben blij voor jullie =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ah, dat vind ik echt heel erg fijn voor jullie (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat is altijd leuk om te horen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben blij voor jullie!

    maar ik had ook een bff,maar sinds we een half jaar ongeveer geleden ruzie hebben gehad,spreken we elkaar maar weinig(komt ook doordat ik nu op andere school zit).Ik mis haar soms en f*cking hard want we hadden mooie dingen mee gemaakt.Maar ik denk dat het voor ons allebij goed zo is.

    Maar ik ben wel blij voor jullie,dat zij het zo goed oppakte en dat jij het lef had!


    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Aah dat is echt vet leuk! ;D
    Vooral ook omdat je het gewoon gezegd hebt, en zo'n reactie terug krijgt.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Het klinkt zo schattig :]


    Get back motherfuckerz'

    Géniaal, blok je me :w00t:
    Deam, nu weet ik niet precies meer wat ik had gezegt! =o
    Het komt er op neer dat ik er niets aan kan doen dat jij zo weinig zelfvertrouwen hebt, & dat ik heb geprobeerd je meer zelfvertrouwen te geven. I told the truth, the whole time (doet me denken aan Sound Of The Truth van As I Lay Dying ^^). Ik kan er niets aan doen als je een bepaalde opmerking maakt tegen een van je vriendinnen, waardoor die je niet meer mogen. Heeft niets met mij te maken.
    & chill dat je weer met Iris W. om gaat ;)


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Blij voor je (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.