• Ik ga zaterdag voor de eerste keer naar Highstreet in Hoogstraten voor een vriendin haar verjaardag te vieren en ik kijk er best wel naar uit.

    Wat is jou ervaring met discotheken? (;


    We'll never be as young as we are tonight

    Gewoon, bestwel saai :') Ik ben niet echt zo van de 'kijk maar wat je gaat doen', ik moet ook daadwerkelijk wat te doen hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hou er niet zo van. Geef mij maar een feestje met ál mijn vrienden (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Never!
    Niks voor mij!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nog nooit heen geweest en ik ben ook niet van plan om er heen te gaan,niks voor mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb 't niet zo op discotheken. Zoals Sem zegt, ik wil wel wat te doen hebben en daar niet een beetje staan, en dansen kan ik niet. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuk, maar niet te vaak. Ben meer een kroeghanger..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb het niet echt op discotheken. Ik denk dat de kroeg gewoon wat meer voor mij is.
    Niet dat ik het meegemaakt heb... maar nou ja. De discotheek vond ik in ieder geval niets.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 19:16 ]


    make cake, not war

    ja maar allen slechten(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik mag nog niet uit naar discotheken, damnit! D: Maar zodra ik oud genoeg ben, ga ik lossss! Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen die niet zo dol is op kroegen. (':


    You move me ......... Kurt

    Heb het niet zo op het Highstreet, 't Lof, Dixies en dergelijke. :Y)

    TheDawson schreef:
    Ik mag nog niet uit naar discotheken, damnit! D: Maar zodra ik oud genoeg ben, ga ik lossss! Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen die niet zo dol is op kroegen. (':

    Troost je, ik heb ook niet zo voor café's.
    Geef mij dan maar een leuke tentfuif. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    ik zou heeel vaak uitgaaan maar er kwam telkens niks van dus ben nog nooit uit geweest -.-


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik heb er geen nood aan, maar het lijkt me wel vet. Have fun! (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als ik maar kan dansen en niet bij die figuren ben die alleen maar muurbloempje willen spelen. Dan kan ik net zo goed thuis blijven en geld besparen.

    Ik ga in Enschede geregeld naar een zaaltje waar ze wel leuke muziek hebben. Daar wordt werkelijk van alles gedraaid, ook wat ik leuk vind en niet van die domme monotone (dat vind ik) clubmuziek -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    TheDawson schreef:
    Ik mag nog niet uit naar discotheken, damnit! D: Maar zodra ik oud genoeg ben, ga ik lossss! Haha, volgens mij ben ik een van de weinigen die niet zo dol is op kroegen. (':

    Ik vind het ook niks. Ik wil niet uitgaan om alleen te drinken, ik wil ook daadwerkelijk kunnen dansen en lol hebben. Uren dom in een kroeg zitten is niet mijn ding.


    No growth of the heart is ever a waste