• Het is 2016 en de leiders van de vampiers en weerwolven hebben besloten om samen te werken. Dit gaat echter niet vanzelf, want nadat is gebleken dat de haat onderling tussen de vampiers en de weerwolven niet weggaat hebben de leiders iets besloten: 2 jongens en meisjes van elke kant worden gekozen om samen te werken. Ieder krijgt een partner en samen worden ze een groot veld ( een bos ) ingestuurd vol hindernissen, doolhoven en andere wezens. Ze zullen opdrachten krijgen van een engel die ze samen uit moeten voeren.
    De vampier en de weerwolf moeten samen werken om te overleven. Zo hopen de leiders dat de haat weggaat tussen de weerwolven en vampiers en dat ze samen gaan werken om demonen te verslaan. Echter gaat dit heel anders dan gepland en lopen de jongens en meisjes echt gevaar. Want op een gegeven moment komt de engel niet meer en zodra ze hun engel dood vinden weten ze dat er iets aan de hand is. Samen moeten ze uit zien te vinden wat het is, maar het enigste wat ze hebben is een raadsel die de engel ze gegeven heeft, een soort tekstje. Naarmate de tijd vordert komen ze erachter wat er mis is en van binnenuit zullen ze proberen het te verslaan. Hiervoor zullen ze echter alle haat voor elkaar wegleggen.


    Het aantal kan veranderen.

    Lijstje:

    Naam:
    Soort:
    Leeftijd: (16-21 jaar)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:

    Meiden - Vampiermeisjes tijdelijk vol:
    - Gereserveerd Vampier || Confiance
    - Gereserveerd Vampier || ZaIa
    - Gereserveerd Weerwolf || Kida
    -
    (-)

    Jongens:
    - Gereserveerd Weerwolf || Magnus
    -
    - Gereserveerd Vampier || Adores
    -
    (-)


    Regels:

    # Minimaal 200 woorden, meer mag altijd.
    # Geen perfecte personages.
    # Als je vragen hebt, mag je dat natuurlijk altijd vragen.
    # Heb respect voor elkaar.
    # Niet elkaars personages besturen zonder dat je toestemming hebt.
    # Niet iemand anders z'n personage doden zonder toestemming.
    # ABN schrijven.
    # Na 72 uur vervalt je reservering.
    # Veel plezier!(=

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 20:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou je misschien iets meer informatie over de verhaallijn kunnen geven?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Zou ik een vampiermeisje mogen reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een vampiermeisje?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Tuurlijk. Ik zet jullie erbij.(=

    @Adores; Is goed. De vampier en de weerwolf worden dus een bos/veld opgestuurd met allemaal hinderlagen, doolhoven en bossen. Ze zullen opdrachten krijgen van een engel die ze samen uit moeten voeren, maar op een gegeven moment komt de engel niet meer en zodra ze hun engel dood vinden weten ze dat er iets aan de hand is. Samen moeten ze uit zien te vinden wat het is, maar het enigste wat ze hebben is een raadsel die de engel ze achtergelaten heeft, een soort tekstje. Van binnenuit moeten ze proberen uit te vinden wat er aan de hand is. Snap je?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Naam: Alec Mase Ramoram
    Leeftijd: 21
    Karakter: Alec is niet iemand die snel op haar mondje gevallen is, hij zal zeggen wat hij vindt al weet hij wel wanneer hij iets beter niet kan zeggen. Vaak kan hij nogal sarcastisch overkomen en hij zal soms sceptisch zijn.
    Snel vertrouwt Alec iemand niet en al helemaal niet snel vampiers. Hij kan nogal hard uit de hoek komen, al helemaal als hij iemand niet mag.
    Hij heeft haar harde kant, maar hij kan ook met iemand lachen en houdt ook wel van grappen. In de ochtend moet je niet bij hem aankomen want vaak heeft hij dan een ochtendhumeur. Alec zal zich dan ook niet inhouden met zijn opmerkingen.
    Hij houdt ervan om in zijn wolvenvorm door de bossen te rennen en dan zal ook niets hem tegen houden om dat niet te doen als hij het wel wil doen.
    Over het algemeen is Alec een slimme man, maar hij kan ook nogal langzaam dingen begrijpen wat soms tot irritaties van anderen zorgt.
    Tegenover degene van wie hij houdt kan hij heel beschermend zijn en zou dan ook heel veel dingen voor ze doen, ook al lijkt het niet zo. Snel laat hij niet merken als hij iemand mag of iemand als vriend ziet. Maar je zult het wel in zijn acties zien.
    Het lijkt niet zo, maar hij kan soms echt een verlegen persoon zijn, al helemaal als het over gevoelens gaat. Daarom kan hij ook snel boos worden om dingen.
    Uiterlijk:


    Klik
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 18:23 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Magnus; Zeker nu is het stukken duidelijker, dankjewel. Ik zou dan graag een mannelijke vampier willen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    @Magnus; Zeker nu is het stukken duidelijker, dankjewel. Ik zou dan graag een mannelijke vampier willen.


    Geen dank.(= Is goed. Ik zal je erbij zetten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zou graag een meisjes weerwolf reserveren, alsjeblieft. :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    Ik zou graag een meisjes weerwolf reserveren, alsjeblieft. :)


    Is goed. Ik zal je erbij zetten.(=


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Is goed. Ik zal je erbij zetten.(=

    Dankje! :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zou je misschien bij het invullijstje de optie Soort: bij kunnen zetten?
    Volgens mij maakt dat het wat duidelijker. Ik bedoel het niet verkeerd eh, gewoon als suggestie.
    Want ik vind je RPG net zeer mooi in elkaar gezet :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Venya Bjornson
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Venya is echt een buitenmens. Ze houdt van de geur en kleur van de natuur. Meestal heeft ze een rustgevende werking op dieren, omdat ze zelf zeer graag rond dieren is. Ze zal natuurlijk geen wonderen verrichten, maar als een dier gekalmeerd kan worden, dan kan zij het. Ze kan zeer rustig en zeer energiek zijn. Op dat gebied werkt ze alleen met uitersten. Venya heeft echt nood aan sociaal contact. Ook al zegt ze, wanneer ze iemand net kent, niet zoveel, toch kan ze niet zonder andere mensen om zich heen waar ze mee kan praten en waardoor ze zich niet alleen voelt. Venya kan af en toe een beetje grof zijn, maar over het algemeen heeft ze een zeer klein hartje. Wanneer Venya kwaad is, is ze ook echt kwaad. Vooral wanneer iemand de natuur schaadt, heeft ze nogal snel de neiging uit te vliegen.
    Uiterlijk:


    Venya heeft lange lichtbruine haren die ze meestal los draagt. Haar ogen zijn felgroen en heel erg opvallend. Ze draagt nauwelijks tot geen make-up, omdat ze dat niet bepaald een meerwaarde vindt en ze totaal geen geduld heeft om het aan te brengen en zeker niet om het te verwijderen. Ze draagt meestal losse, fleurige kleren, die gewoon simpel zijn. Een jeans, of een niet overdreven kort jurkje zijn voor haar weggelegd.


    1 | 2 | 3
    Extra: Toen ze voor het eerst in een weerwolf veranderde, kwam dat voor Venya als een enorme verrassing. Ze kon zich onmogelijk nog beheersen en wist zelf niet wat ze deed. Jammer genoeg sliep Venya samen met haar jongere zusje, Vaya op een kamer. Moest het toen 8 jarige meisje gewoon stil gebleven zijn, dan was Venya zonder slachtoffers te maken uit het raam ontsnapt. Jammer genoeg werd het meisje wakker en riep angstig de naam van haar zus...
    Vanaf het moment dat Venya besefte wat ze had gedaan, is ze nooit meer naar huis teruggekeerd.

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 16:25 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Damien Jackson Blackbourne
    Soort: Vampier
    Leeftijd: negentien jaar oud, sinds 1863
    Karakter: Damien is een nonchalante jongen die zich niet veel van de regels aantrekt en zijn eindelozen leven op zijn eigen manier leidt. Hij is erg op zichzelf maar wel hartelijk en af en toe een tikkeltje sarcastisch. Toch probeert hij niet te bot over te komen, helaas interpeteren vreemden zijn eerlijkheid vaak als onbeschoft of hartenloos. Vanaf de buiten kant lijkt Damien misschien een koude, gevaaarlijke jongen maar als je eenmaal door zijn muur heen bent gebroken heb je een hele goede aan hem. Zijn passie voor gevaar kan hij echter maar niet los laten en hij zal dan ook alle mogelijke kansen aangrijpen om een risico vollen actie te ondernemen en anderen daarin mee te slepen. Zijn naaste zijn heel belangrijk voor Damien, mede voor hun bescherming zal Damien niet voor een gevecht uitwijken. Bij zijn familie is hij echt zichzelf en zelfs zijn bijzondere gevoel voor humor komt dan naar boven. Echter zullen anderen eerst zijn vertrouwen moeten winnen willen ze kennis maken met deze kant van hem.
    Uiterlijk: Damien heeft donkblond haar dat goed past bij zijn ivoorwitte huid. Hij heeft lange, volle wenkbrouwen met daaronder lange zwarte wimpers. Zijn ogen zijn groen maar neigen ook naar het blauw wat ze een aparte gloed geven. Zijn jukbenderen zijn behoorlijk prominent en geven zijn gezicht een bijzonderen vorm en zorgen ervoor dat zijn neus kleiner lijkt. Ook zijn oren zijn iets puntiger dan normaal. Hier maakt hij zelf vaak grappen over. Damien is rond de 1,86 lang en heeft een redelijk gespierd bovenlijf maar zeker niet overdreven.




    Extra: Damien is een bijzonder goede vechter omdat hij voor zijn dood in opleiding was tot majoor van het Zuidelijke Leger, net zoals zijn vader ooit was geweest.

    [Er zullen nog enkele verbeteringen in aangebracht worden]

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 15:12 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mag ik een weerwolfmeisje?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Ciara Kate Mortenson
    Leeftijd: (16-21 jaar) 17, sinds 1913
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Sorry dat het zo weinig is, later komt er meer.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman