• Zappen mannen altijd in de reclames? (cat) Ik bedoel ze kunnen geen andere programma's gaan kijken want ze waren al iets aan het kijken. En vaak zappen ze te laat weer terug. Ik snap het niet, het is me een raadsel.


    Your make-up is terrible

    xjustxmyself schreef:
    Nu beledig je mij Ö
    Ik ben absoluut zeker weten géén jongen, maar ik zap altijd weg tijdens de reclames. Ik word er gewoon zot van, echt waar! En meestal ga ik dan teleteksten van andere zenders bezoeken (cat)
    Maar weetje welk gevoel ik dus krijg? Dat die reclames op de belgische zenders véél langer duren als die op de nederlandse.


    De reclames hier duren gemiddeld 5 minuten. En dan elke 15 of 20 minuten. Soms zelfs na 10 minuten.


    Your make-up is terrible

    Ik ben altijd de baas over de afstandsbediening, ghehehe (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    niet alle mannen me broers en ik doen altijd een spelletje met de reclames wij raden de merk altijd van de reclames meestal wind isidoor nou ja altijd eigelijk


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    sevani schreef:
    ik ben geen man Ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Smartiepants schreef:
    Ik zap ook altijd (': Naar een programma dat ook leuk is, en soms vergeet ik inderdaad te laat terug te zappen haha.


    effort never betrays you

    Assassin schreef:
    (...)

    De reclames hier duren gemiddeld 5 minuten. En dan elke 15 of 20 minuten. Soms zelfs na 10 minuten.

    Dan duren de belgische langer :9~
    Ik heb er ooit eens op gelet bij ncis (of zoiets) en het was 7/8 minuten reclame (en wat voor een reclame!) en dan ong.15 minuten terug ncis.
    Echt, ik word gewoon gék van die reclames, dan zeggen ze dat de films van tegenwoordig lang duren (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    dat doet mijn vader altijd --'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Smartiepants schreef:
    Ik zap ook altijd (': Naar een programma dat ook leuk is, en soms vergeet ik inderdaad te laat terug te zappen haha.


    None but ourselves can free our minds.

    sevani schreef:
    ik ben geen man Ö


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik ga dan altijd even op de pc dan hoor ik vanzelf wel wannr het programma er weeer is.. Ik zap nooit verder haha:'D


    Ivar Oosterloo.

    Omdat ik geen reclames wil zien als er iets beters is dan reclames
    -ik ben geen man-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ga muziek luisteren onder de reclames ;D

    Ik vind het irri :x


    Joy is not in Things, it is in us.

    Oh gosh, dat is zo irritant; als ik met mijn broer tv kijk.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik doe dat ook hoor :Y)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~