• Ik ben nu dus vandaag op school, had ik net anderhalf uur les, tot 10 voor 10 (was 10 minuutjes eerder klaar(A)), moet ik mezelf nu tot kwart over 12 achter de computer gaan vermaken... -.- Dan nog anderhalf uur les, en dan mag ik weer gaan. -.-
    En dat dus élke woensdag...
    *verveelt zich*
    Een van jullie ook wel eens van die dagen, dat er niks te doen is en je je kapot verveelt op school?


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb dat op dinsdag altijd. Eerste twee uur les, tussenuur, pauze, drie kwartier les, tussenuur, pauze. Echt, dodelijk saai 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soms spijbel ik dan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, gisteren en vandaag vast ook weer en morgen ook weer :"D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Op maandag heb ik het ook. Dan moet ik eerst tot 10 uur les volgen, dan tot kwart over 12 niks, dan een anderhalf uur les (waarvan meestal de helft achter de computer spenderen is) en dan daarna nog les, die ook altijd alleen maar achter de computer zitten is... -.- Van 10 tot half 4 dan dus alleen maar computer, zo vermoeiend. Vooral als je je verveelt:$


    Bad decisions make good stories.

    TheBoss schreef:
    Soms spijbel ik dan.


    Nou, ik spijbel dus nooit. 3 weken geleden voor het eerst, 1 uurtje. Kreeg ik een brief thuis van leerplicht -dat sowieso al onmogelijk is- dat ik heel veel dagen niet op school was geweest, terwijl ik elke les ben geweest. ^^ Foute administratie van school dus, ik ben echt geflipt toen...:$
    Ach ja, krijg je met volwassenonderwijs hè.:p

    Jaa, sorry, omdat ik me verveel ga ik reageren op jullie reacties:$


    Bad decisions make good stories.

    Ja zoals nu 8D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    TheBoss schreef:
    Soms spijbel ik dan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vrijdag
    Dan heb ik les
    Tussenuur
    Les
    En die vallen nogal vaak uit dus ik het of 2 uur tussenuur of eerste 3 uur vrij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    mij heeft lekker projectweek:P twee dagen workshops, 2 dagen 2-3 uur les en een dag stage:9~


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik zit in een gemengde klas. Ik heb op de vrijdag dan pauze, tussenuur, kunst. Het andere gedeelte van de klas heeft op de donderdag 2 uur les, pauze, 2 tussenuren, pauze, en dan nog 2 uur les, waarvan 2 uur gym. Vorige week viel gym dus uit en toen moesten ze op school blijven voor 1 uur Bio waarbij we een film over de zwangerschap gingen kijken!:S


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Alleen maar.
    Zit in het eindexamen jaar, dus we doen niks meer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dinsdag:
    Eerste uur vrij - muziek (55 minuten) - tussenuur (50) - pauze (20) - Geschiedenis (50) - Aardrijkskunde (50 minuten niets doen...) - Duits (50)

    En dan geen pauze tussen de laatste drie uur. Dat is een marteling.


    Destroy what destroys you.