• serieus
    ik moet donderdag 3 km hardlopen voor een cijfer op school en ik heb 0,0 conditie voornamelijk doordat ik al weken niet heb gesport omdat ik dus mijn sleutelbeen had gebroken
    dus ik dacht deze week gaan we even lekker hardlopen om conditie te kweken
    ik ben ondertussen al 4 keer gegaan en het gaat al beter maar alsnog ik ga het nooit halen want je heb tijdlimiet *slik* en nu voel ik me dus als een kalkoen die kerst probeert te overleven, een minikansje dat het lukt dus...

    hebben jullie ook van die ontzinnige dingen op school?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja wij hadden sowieso 2x per jaar een hardlooptest..
    Maarja met mijn longaandoening had ik altijd een 'smoesje' om toch een voldoende te krijgen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik haat die piepjestest (cat)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Wij hebben een 12 minutenloop, en je MOET in die twaalf minuten sowiezo 2 km hardlopen.


    make cake, not war

    Nee, wij hebben dat gewoon echt niet.
    Blijkbaar ben ik daarmee eerder een uitzondering, maar dat beklaag ik me niet, hoor.(krul)
    Succes, in ieder geval.


    effort never betrays you

    OHMYCULLEN schreef:
    Ik haat die piepjestest (cat)

    Die vind ik juist leuker dan de 3 kilometer lopen, dat haat ik pas!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jup, ik moet min. 6 rondjes [400 meter per rondje] rennen in kweetnietmeerhoeveel minuten. ><
    Onzin


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    wij doen start to run , we bouwen we het op , wat ook wel vernieuwend is en zoveel btr dan plots een duurloop aan te kondigen


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    wij hebben allen maar honkbal 4 uur per week!!-verdeeld over 2 dagen-
    omdat de brugklassers -ik ben een brugklasser- volgende week westrijden honkbal hebben. maar het is DOOD saai vooral als je het elke week doe
    van af de eerste school week(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    wij hebben allen maar honkbal 4 uur per week!!-verdeeld over 2 dagen-
    omdat de brugklassers -ik ben een brugklasser- volgende week westrijden honkbal hebben. maar het is DOOD saai vooral als je het elke week doe
    van af de eerste school week(cat)

    Ik moest ook heel vaak honkballen, vooral voor een sportdag ofzo. Ik bakte er altijd niks van :'D
    Maar ik zou 3 km rennen niet volhouden :'D heeft geen conditie

    Niet iets met sport maar met iets anders .

    De leraren haten mij en Marjoke ( vriendin van me )

    Als we 2 seconde te laat zijn mogen we ons melden .

    1 keer was Marc ( nerd van de klas ) 6 minuten te laat en hoefte niet te melden terwijl ik en marjoke dezelfde les maar 2 minuten te laat waren en wel moesten melden !!!!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ja, ik háát die dingen!
    Echt zó erg!

    Maar het is maar gym, dus als ik een 5 sta is het niet zo héél erg.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb vrijdag nog een softbal toernooi ):


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.