• Whaha,, was Zoo grappig he!!.xDWe hebben een leraar Aadrijkskunde/Geschiedenis. Ja hij geeft aletwee die vakkena an ons!
    We gingen zo vragen hoe oud hij was,, Hoezo weet ik niet meer. Maar oke. Hij ging eerst zeggen dat we moesten raden, en wij meteen. ''We sgatten je niet Jonger dat 36!'' Was hij 25..xD
    We wouden niet gelofen, en hij wouw ze Id niet laten zine watnt die was beneden.
    dus wj aan Elke leraar op sgool vragen hoe oud hij was. en iedereen ja, hij is wel de jongsten leraar hier op sgool. Maar we wouden het gewoon NIET gelofen.. Hij lijkt egt geeen 25!!!
    en toen hebben we heb zo ver laten krijgen, om zijn rijbewijs en zijn ID te laten zine, en hij is dus Gewoon EGT 25!!!!!!!!!
    En toen was hij beledigt dat we hem zo oud sgatten! Maar hij is al GRIJS!!!
    Dat ben je tog niet al op je 25ste?! O.O
    En ookal heeft hij bewijs dat hij uit 1983 komt. We willen het nog steeds niet gelofen..xD
    er heerst daar 1 groot complot ofzo. en hij hielt ook zijn duim op Foto van zijn ID, dus nu willen we hem nogsteeds niet Gelofen.. xD
    Sorry Weet niet hoezo ik dit Hier zet.. Maar was gewoon ZOO Grappig.
    Hebben jullie dat ook wel is, dat je zo hard zoon leraar beledigt. of\o.. want dat was hij egt wel! maar we hebben hem een Mars gegeven, om het goed te maken [A]


    Dunno ><

    die zit nu wrs zijn Mars op te eten

    Nee, dit ging hij al meteen opeten, toen we hem gaven..xD
    De vreetzak:P


    Dunno ><

    Nee, dit ging hij al meteen opeten, toen we hem gaven..xD
    De vreetzak:P

    zeg wel

    Ja ik zag pas iemand van 28 op tv O.O die leek wel 50!

    maar grijs haar hebben kan best hoor op je 25ste sommige mensen krijgen op hun 16e al grijs haar!
    De een is daar gewoon vroeger in dan de ander.
    Ik heb gehoored dat als je rood haar hebt dat je dan niet grijs word..de kleur word aleen minder rood..ik weet niet of dat waar is..


    It's heavy but you are not the only one

    Ja ik zag pas iemand van 28 op tv O.O die leek wel 50!

    maar grijs haar hebben kan best hoor op je 25ste sommige mensen krijgen op hun 16e al grijs haar!
    De een is daar gewoon vroeger in dan de ander.
    Ik heb gehoored dat als je rood haar hebt dat je dan niet grijs word..de kleur word aleen minder rood..ik weet niet of dat waar is..

    OMg!!
    Maar wij gingen hem niet Jonger Saten dan 36 want wij vonden niet dat hij jonger dan dat kon zijn..xD
    Maar hij is Zwart van zigzelf, en ik hem mijn haar zins kort ook Zwart. en toen ging hij vragen, of ik nog verf voor hem ofer had..XD


    Dunno ><

    (...)
    OMg!!
    Maar wij gingen hem niet Jonger Saten dan 36 want wij vonden niet dat hij jonger dan dat kon zijn..xD
    Maar hij is Zwart van zigzelf, en ik hem mijn haar zins kort ook Zwart. en toen ging hij vragen, of ik nog verf voor hem ofer had..XD

    *plat*

    whaha mnr laudy:P:P(mn mentor)
    lynn sij het al (fietste het laatste stuk mee ;))
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Haha x'D


    Listen to what we're not saying..

    Hahaha , Ik zou me ook wel beledigd voelen als ik veel ouder geschat wordt

    p.s Er zijn heleboel mensen die vroeg grijs wordenxD

    grijs worden is like nog niet zo erg (denk ik)
    mijn neef was al kaal toen ie 30 was (op sommige plaatsen op zijn hoofd dus toen heeft hij zich kaal geschoren)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    grijs worden is like nog niet zo erg (denk ik)
    mijn neef was al kaal toen ie 30 was (op sommige plaatsen op zijn hoofd dus toen heeft hij zich kaal geschoren)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Woeh sorry mensen x)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]