• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die populair zijn, zijn brutaler tegenover school en leraren en daarom dommer

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prosecco schreef:
    Ik word zo kotsmisselijk van dit voordeel. Alsof je maar één ding tegelijk kan zijn: sociaal óf intelligent. Dus oneens.

    Ik wil niet te zelfverzekerd klinken ofzo, haha. Maar ik ben best wel populair en ik ben wel brutaal maar nog voordat ik populair was, was ik dat ook en mijn cijfers zijn opzich wel hetzelfde gebleven, maar heel slim ben ik niet. XD

    UltimateHigh schreef:
    Ik wil niet te zelfverzekerd klinken ofzo, haha. Maar ik ben best wel populair en ik ben wel brutaal maar nog voordat ik populair was, was ik dat ook en mijn cijfers zijn opzich wel hetzelfde gebleven, maar heel slim ben ik niet. XD


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    OHMYFELTON schreef:
    Oneens, ze lijken dommer.
    Ze zijn heus niet achterlijk, maar ze doen zich gewoon dom voor.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Turn schreef:
    Brutaal en dom heeft niks met elkaar te maken. Brutaal zeker, maar dom zijn ze zeker niet.

    OHMYFELTON schreef:
    Oneens, ze lijken dommer.
    Ze zijn heus niet achterlijk, maar ze doen zich gewoon dom voor.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Solita schreef:
    Als je brutaal en onbeschoft doet tegen leerkrachten of leerlingen, vind ik dat je dom bent. Ik bedoel, die leerkrachten staan er ook niet voor hun plezier. Heb respect. :l

    Nou, ze hoeven heus niet gelijk dom te zijn. xd


    wth.

    Oneens! Het staat alledrie absoluut niet in verband met elkaar.
    Maar bij mij in de klas klopt het eigenlijk wel. XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    OHMYFELTON schreef:
    Oneens, ze lijken dommer.
    Ze zijn heus niet achterlijk, maar ze doen zich gewoon dom voor.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    oneens.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 15:44 ]


    Bieberfeverrr <33333!

    Oneens er zijn op mijn school een paar van die popu jongens en die doen een wedstrijdje om 90 te halen maar brutaal zijn ze soms erg


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    geen idee..ik denk dat het 'populair' zijn op Nederlandse scholen niet zo echt mee speelt. In amerika enzo weer wel.


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    oneens, een populaire jongen in mijn klas, is best wel de favoriet van de leraren:S


    I write my own story of life


    Eh, oneens Ö


    How y'all doin'?