• ik wist niet waar hij onder moest maar uiteindelijk kwam hij hier.

    hier komt mijn klaagronde...
    Ik heb dus mijn eerste onvoldoende binnen, en ik hoop ook mijn laatste. Ik was zo verkouden dat mijn Franse woordjes gwn niet bleven hangen voor mijn SO en ik had het zo druk met mijn maakwerk dat ik er niet zo heel veel aan gedaan had. Ik had dus een onv voor mijn SO Frans. een 3.2 om precies te zijn, en ik baal als een...
    naja laten we het netjes houden.
    Ik kwam dus zwaar teleurgesteld en balend thuis, mijn moeder was een beetje begrijpend maar mijn vader...
    Een hele preek over dat ik niet goed geleerd zou hebben. Je kent het wel... Ik weet dat hij het beste met me voor heeft en ik hou van hem maar hij ging nu te ver.
    Ik wilde geen hulp. Ik ben goed in Frans, een onvoldoende kan toch een keer? Mijn moeder bood me hulp aan maar die wilde ik niet.
    ten eerste, ik wil hier zelf uitkomen, ik wéét dat ik het wel kan.
    ten tweede, ik heb zo ook mijn trots.
    En weet je wat mijn vader toen zei? Neem het nou aan, lager kan je toch niet zinken...
    En toen begon het bloed te koken...
    En dat tweede begreep mijn vader niet. Knetterende ruzie gehad en nu voel ik me zwaar klote (sorry mods)

    bedankt voor het luisteren.
    Maar om het ff nuttig te houden, wie heeft dit ook? en wie begrijpt dit wel een beetje?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2010 - 19:18 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ahja, mn ouders begrijpen t meestal wel, als ze weten dat k mn best heb gedaan vinden ze t juist sneu voor mij.

    Diaphanous schreef:
    (...)

    mijn ouders zeggen dat ze niet boos worden als ik een keer een onv zou halen. vorig jaar heb ik er één gehaald. en jawel hoor. dezelfde preek als nu...


    dat kunnen mijn ouders nu ook heel goed. ja dit is je examen jaar blahblah, en je moet je best doen, en als je het niet snapt dan vraag je maar mee.. je weet wel het gebruikelijke ..


    Everything is worse without music.

    Als ik een onvoldoende heb, baal ik ook enorm. Maar mijn ouders niet zo.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Significance schreef:
    (...)

    dat kunnen mijn ouders nu ook heel goed. ja dit is je examen jaar blahblah, en je moet je best doen, en als je het niet snapt dan vraag je maar mee.. je weet wel het gebruikelijke ..


    jep, ik ken het


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    heeee ik heb een 3.8 voor engels 8D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lager kun je niet zinken -_-'
    Ik heb altijd tweeën voor wiskunde. Lager kun je niet zinken zegt ie.
    Wat een lullo actie.
    Maare, ik had een 9 voor frans :'D
    Daar was ik wel vet blij mee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.