• Ik zou dus vanavond om 8 uur moet hebben oppassen, maar die vrouw belde om half 8 dat het toch maar niet hoefde. Want haar man was al de HELE DAG ziek.
    Dude. Wtf. Waarom zegt ze het dan een halfuur van tevoren af? Als je man al de hele dag ziek is, kon ze me allang een berichtje sturen. Asociaal :')
    Nou kan ik niks anders meer plannen.. Ik ben net de hele tijd bezig geweest vrienden te contacteren, maar uiteraard hebben die allemaal al plannen en mag ik me weer een avond de pest vervelen thuis. En ik had juist zo'n zin om iets te doen vanavond, want er is ook kermis en shit. Haat.

    Wie heeft er nog meer een hekel aan mensen die zo kort van tevoren afzeggen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is écht vervelend (cat) zelf heb ik er ook een hekel aan als iemand dat doet, vooral als ze het al een tijd weten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awh vervelend, iedereen heeft daar denk wel een hekel aan


    "never let anyone dull your sparkle"

    Dat is inderdaad zo irritant! Ze hadden het gewoon eerder moeten zeggen =.=. Gelukkig komt het mij niet zo heel vaak voor, maar toch wel een paar keer xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Ik heb een vriendin die altijd op het laatste moment afzegt voor de meest banale redenen. Of dan komt een half uur voor je wil vertrekken de vraag, of doorgaans zelfs mededeling: Oh, Frederik (haar vriendje) gaat ook mee.
    Heel leuk hoor, als forever-aloner.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Frodo schreef:
    Dat is écht vervelend (cat) zelf heb ik er ook een hekel aan als iemand dat doet, vooral als ze het al een tijd weten.


    Bad decisions make good stories.

    Me, ik heb d'r een hekel aan. Paardrijden zeg ik minstens een dag van te voren af, maar meestal een week. Hockeytraining van te voren minstens een dag, als ik ziek ben geworden op de dag zelf. Hockeywedstrijden minstens een week van tevoren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bleach schreef:
    Awh vervelend, iedereen heeft daar denk wel een hekel aan


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Urgh, ik haat dat echt, want dan moet je de hele avond saai thuis zitten . Maar goed dat Q bestaat, daar zit ik dan de hele avond en nacht op , dusja!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat lijkt me inderdaad heel heel erg irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, daar heb ik ook altijd de pest aan. Vlak vóór plannen toch maar afbellen zonder goede reden, erg hatelijk.


    ars moriendi

    Oh ja, dat heb ik al veel gehad.
    Dan kijk ik gewoon televisie of zit ik op mijn laptop.
    Lekker associaal.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:03 ]


    Life is all about having a good time.