• DaKrulliCode schreef op 5 okt 2010 - 22:44:
    Wedstrijd
    Hoi Cosmopolitan, je krijgt bij deze toestemming om een filmwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen!


    Er kunnen 10 mensen mee doen en elke ronde vallen er dan twee af. Uit eindelijk blijven er twee mensen over en die nemen het tegen elkaar op. De uiteindelijke winnaar mag een storie, quiz, topic etc. kiezen en dat wordt dan in de spolight gezet.

    Als je niet wilt dat je filmpje op youtube komt kan je het gewoon naar mijn e-mail sturen. Die stuur ik dan even in een privé bericht.

    Jury:
    Cosmopolitan en Ability.


    Deelnemers:
    1.Shithead Gewonnen!
    2.BoyzoneLover Niet ingeleverd.
    3.SAMCER Niet ingeleverd.
    4.VIP Niet ingeleverd
    5.EmberMclainNiet ingeleverd.
    6.ShinObsessed Niet ingeleverd.
    7.DarkSilence Niet ingeleverd.
    8.MineAfgemeld.
    9.Daybreakers Niet ingeleverd.
    10.JDBshawty Niet ingeleverd.


    Diegene die door zijn gestreept doen niet meer mee omdat, ze niets hebben ingeleverd en ook niet om uitstel hebben gevraagt.

    Derde opdracht:
    Dé finale!
    Dit keer gaan jullie een liedje zingen van een boyband. Dit keer kies ik de liedjes uit. Zing minstens een couplet en refrein van het liedje.

    Shithead:
    Jonas Brothers - When you look me in the eyes
    Darkslicence:
    Westlife - You raise me up


    Inleverdatum:
    31 Oktober.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2010 - 0:05 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ik wil meedoen 8)

    Nog acht mensen nodig!! :Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik doe wel mee maar ik zeg ik kan niet zingen


    You're Never To Old To Make Your Dreams Come True

    Zoek je nog een jury? Want dan wil ik wel jury zijnxD Ik ben best wel muzikaal en zing zelf ook veelxD

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    Miekymouse schreef:
    Zoek je nog een jury? Want dan wil ik wel jury zijnxD Ik ben best wel muzikaal en zing zelf ook veelxD

    -xxx-

    Ik heb al een ander jurylid maar, alsnog bedankt. ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Mmmmmmm misschien wil ik dan wel gewoon mee doen, maar ik vind het eigenlijk een beetje eng................... Het lijkt me wel leuk om te doen...................................... doen er ook mensen mee die niet kunnen zingen? Want dan ga ik waarschijnlijk niet zo heel er af.................


    Happy Birthday my Potter!

    Kan ik nog mee doen?

    DarkSilence schreef:
    Mmmmmmm misschien wil ik dan wel gewoon mee doen, maar ik vind het eigenlijk een beetje eng................... Het lijkt me wel leuk om te doen...................................... doen er ook mensen mee die niet kunnen zingen? Want dan ga ik waarschijnlijk niet zo heel er af.................

    Lieve sgat ik zal je zeggen, ik kan niet zingen maar ik wou hier gewoon graag aan mee doen :Y)

    ShinObsessed schreef:
    (...)
    Lieve sgat ik zal je zeggen, ik kan niet zingen maar ik wou hier gewoon graag aan mee doen :Y)


    ik kan ook niet zingen,
    maar ik verveel me vaak en dit leek me wel leuk (cat)

    Okee dan doe ik wel mee als dat kan:$
    Dank jullie wel voor jullie soort van steun. (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Een vraagje: Moet ik gewoon beoordelen op het geheel, of zijn er dingen waar ik me op moet richtten? (: x


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    hoeveel tijd zit er eigelijk tussen te opdrachten want ik heb op dit moment keelontsteking (huil) dus ik hoop niet dat je het volgende week ofzo al moet inleveren maarja misschien is het dan wel over hoop het wel:) krijgen we misschien als we op de helft van de deelnemers zijn de opdracht ??

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 16:32 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @ ShinObsessed
    Ja je kan nog mee doen! Ik heb je erbij gezet. (:
    @ DarkSilence
    Oke, ik heb je er ook bij gezet!
    @ Shirthead
    Iedereen krijgt er een week de tijd voor. Als ik 12 mensen heb zet ik de eerste opdracht online.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Cosmopolitan schreef:
    @ ShinObsessed
    Ja je kan nog mee doen! Ik heb je erbij gezet. (:
    @ DarkSilence
    Oke, ik heb je er ook bij gezet!
    @ Shirthead
    Iedereen krijgt er een week de tijd voor. Als ik 12 mensen heb zet ik de eerste opdracht online.


    als mijn keelonsteking dan nog niet over is kan ik dan om uitstel vragen ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    als mijn keelonsteking dan nog niet over is kan ik dan om uitstel vragen ??

    Ja, dat kan.

    @ Ability
    Gewoon op het hele geheel.


    Life is a fairytale, told by an idiot.