• ik ben meisje 14 jaar en ben 36 kilo te zwaar dus iedereen noemt mij anorexiapatientje iri zo voel ik me niet geef tips
    ik kan niet aan de pil want dan komen mijn ouders erachter
    xxx

    ik snap t niet..? wil je nou afvallen terwijl je 36 kilo weegt?

    ok wacht.
    je bent volgens jou te dik, maar ze noemen je een ano-iemand. youknow, ano is juist té DUN.
    IIG, ga trainen, een sport doen. joggen ofzo

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 18:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben ook mooi lekker 10 kilo0 te zwaar, denk ik, maar dat komt voornamelijk omdat ik niet meer groei. En van de pil kom je trouwens af en toe nog meer aan.
    Ik zou gewoon gaan sporten en gezond eten. Dus ga in het weekend een rondje rennen of wandelen. En eet gezond. Niet te veel snoepen 's avonds.
    Hopelijk werkt dit een beetje.
    Het afvallen moet ook niet te snel gaan, want anders krijg je allemaal overtollige huid en moet je dat weg laten opereren. Het kost tijd, maar dan heb je wel wat.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hier klopt iets niet?
    Iedereen noemt je anorexia kind maar jij vind jezelf te dik? :X
    Je weegt 36 kilo weet je dat je hele erg ondergewicht je hebt o.O
    btw. van de pil val je niet af.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bedoel je dat je 36 weegt of dat je 36 te veel weegt?
    en ik denk dat je ouders het heus wel snappen als je over de pil begint


    Love is louder than the pressure to be perfect

    hoeveel kilo ben je dan, als ik het ragen mag, en je lengte?

    vrolijk schreef:
    ik snap t niet..? wil je nou afvallen terwijl je 36 kilo weegt?


    Volgens mij stond er: Ik ben 36 kilo te zwaar
    lol


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Weeg je 36 kilo of ben je 36 kilo te zwaar?

    Anyway, BMI.


    No growth of the heart is ever a waste

    Synyster schreef:
    (...)

    Volgens mij stond er: Ik ben 36 kilo te zwaar
    lol

    Nou aangezien de zinnen raar zijn opgebouwd kan het ook zijn dat erna de 36 kilo een punt moet.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Nou aangezien de zinnen raar zijn opgebouwd kan het ook zijn dat erna de 36 kilo een punt moet.


    Dat is natuurlijk ook een mogelijk, want er staat niet bepaald AN.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    als je aandacht wil gaa dat ergens anders zoeken want daarvoor plaats je dit (cat)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Synyster schreef:
    (...)

    Volgens mij stond er: Ik ben 36 kilo te zwaar
    lol

    ja maar iedereen noemt me haar ano patient dus t verhaal is heel onduidelijk daarom deed ik er een vraagteken achter!

    Ik volg hem ook niet helemaal.. Je geeft aan 36 kilo te zwaar te zijn maar mensen noemen je aan Ano-patient. Naar mijn weten ben je dat als je juist te dun bent..

    Maar oke...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    vrolijk schreef:
    (...)
    ja maar iedereen noemt me haar ano patient dus t verhaal is heel onduidelijk daarom deed ik er een vraagteken achter!


    Klopt inderdaad. Ja, zover ik het lees is ze 36 kilo te zwaar. Maar zoals Immortal al zei, ze kan ook bedoelen dat ze juist 36 kilo is, en juist te, te dun is.
    Dus laten we er niet moeilijk over doen, en wachten tot ze een reactie plaatst in het Algemeen Nederlands.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Van de pil word je alleen maar dikker en je hebt inderdaad anorexia als je jezelf te dik vindt terwijl je 36 kg weegt.


    Only losers can act the way you do