• Het quoten hier op Q?
    > Zonder erop te reageren. Gewoon een quote, niets bijvoegen.

    ~Omdat ik me dat afvroeg (':~

    [ bericht aangepast op 6 okt 2010 - 15:58 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik haat mensen die gewoon de reactie van een ander quoteren als iemand een vraag stelt.
    Ja, na één keer het zeggen weet die persoon het wel.


    Let the Night embrace you

    Lol. En dan zeggen een aantal dat ze niet hetzelfde gaan typen als ze precies dezelfde mening hebben, dat ze dan niet quoten... Wat klopt hier niet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    ik vind da je dan wel de moeite moet nemen om het in je eigen woorden te typen. Want precies dezelfde mening kun je nooit hebben. Ik vind quote zonder nog tekst er onder te voegen best dom op eigenlijk eerder lui maar ja das mijn mening


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Solita schreef:
    Ik haat mensen die gewoon de reactie van een ander quoteren als iemand een vraag stelt.
    Ja, na één keer het zeggen weet die persoon het wel.


    ja ik snap helemaal wat je bedoelt. Een quote met wat extra tekst er onder toegevoegd, okay. Maar niet alleen maar een quote.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik quote als iemand de zelfde mening als mij heeft, en ik te lui ben om het zelf te typen.


    Life is a beautiful struggle

    Heatherfield schreef:
    Ik ga niet hetzelfde typen als ik precies dezelfde mening als de persoon voor me heb. Dan quote ik gewoon :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.