• zat ik op de stoep o.0

    Ik liep naar de garage om de deur te openen, mijn fiets moest er in. Ging ik eerst door mijn ene enkel (ik heb goede stevige schoenen), en toen door beide enkels tegelijkertijd! Op een of andere manier heb ik me omgedraaid, waardoor ik zittend op de stoep belandde o.o

    En er waren allemaal mensen in de buurt ><

    Zat ik daar van; Auw ><
    Toen stond ik op en liep ik naar de garage.

    Iemand ook wel is zoiets gehad? Het gebeurt me anders nooit!

    Dat klinkt écht heeel vaag o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ohdear, dat klinkt gewoon pijnlijk ><


    -

    Bedoel je flink uitglijden ofzo op een verkeerd moment want dan ja!
    eerste schooldag! UItgegleden en 2 klasgnoten meegenomen in mijn val xD


    Bowties are cool

    hmmm. stiekem denk ik dat dat niet gezond is. Als het nog is gebeurt moet je miss maar is langs gaan bij een dokter.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    raar

    oew, dat is niet prettig. Ik heb ook al genante dingen meegemaakt, heel erg genant ;D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    aw wat zielig voor je... toen ik klein was, was ik eens op vakantie in denemarken en daar was ZO'n springkussen en toen ging ik ook door men enkel. en ik huilken, en allemaal van die deense mensjes komen zo op mij af. awh wat zielig. maar ik verstond er niets vvan


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Lijkt me pijnlijk :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Klinkt minder prettig ;s


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    auw...klinkt vaag, maar pijnlijk...vooral omdat je stevige schoenen aanhad...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.