• Oke, lol. Ik krijg altijd behoefte om over eendjes te praten als er een ruzie aan de gang is XD Vind ik eigenlijk wel een leuk idee: telkens als er ruzie is, ga ik dit topic gewoon omhoog schoppen :Y)



    Praat hier over eendjes:9~

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 21:34 ]


    Life is hard and then we die

    Eendjes zijn cool!!!!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Kwak, kwak?

    Eendjes zijn eigenlijk best wel... lief. Als ze nog klein zijn tenminste (krul).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hihi, ik had is voor mijn nicht een enorme badeend gekocht, omdat ze een huis ging kopen. En die staat nu in haar badkamer :Y)


    Life is hard and then we die

    Best wel een droog idee eigenlijk. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Best wel een droog idee eigenlijk. (cat)
    Deed ik altijd op kindertent :P


    Life is hard and then we die

    Ik zag laatst op msn.nl een filmpje over een mama eend met iets van 10 baby eendjes, en al die eendjes rolden overal heen toen het heel hard ging waaien.

    Ik had ook is gehoord dat een mama eend een nestje had op het dak van een kantoor. Ben benieuwd hoe ze daar terecht gekomen is :P


    Life is hard and then we die

    haha eendjes. ehm... wat valt daar nou over te zeggen? ze kwaken me uit mijn slaap, en poepen in de tuin (er is een meer achter ons huis), maar meerkoeten zijn irritanter.


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    ik vind bad eendjes vet lief:9~


    we all deserve to die

    Ik had vroeger echt een eend thuis xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wist je dat ik 15 kleine badeendjes heb :9~


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind eendjes een van de schattigste dieren die er zijn (ook volwassen eenden), babyzwaantjes ook vooral als ze dan op hun moeders rug zitten da's zo mooi ^^
    Ik heb ooit met een vriendin een nest van 14 eendjes een soort van tam gemaakt want ze gaven ze 2 keer in de week brood en op een gegeven moment kwamen ze zowat het uit je hand pakken (onder leiding van mama eend :P) er zijn er 12 overgebleven van de 14.


    It's heavy but you are not the only one

    Meeting schreef:
    Wist je dat ik 15 kleine badeendjes heb :9~

    Hah, maar 15? Wij hebben er een stuk of honderd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Everyone post ducks.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.