• Ja, ik viel dus zonet van me stoel af en ik heb nu een blauwe plek ter grootte van een olifant op mijn been/bil zitten. En nu kan ik dus niet meer normaal zitten en heb ik pijn. -.-'

    Maar op dit topic nog een beetje nuttig te houden:
    Hebben jullie ook wel een blauwe plekken die op de meest onhandigste plekken zitten, zodat als je bijv. gaat zitten je de hele tijd pijn hebt?


    Never wait for perfection, just make it.

    Blauwen plekken zijn zo erg nog niet. Ik heb eens een blauwe nagel gehad -bij mijn duim- Omdat ik er een hamer op had laten vallen, dát was pas pijnlijk... ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Altijd en overal, maar ik weet nooit hoe ze er komen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Autch*
    -ik heb zover ik weet geen rare blauwe plekken-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Door het duiken op de volleybaltraining. Een blauwe plek van -no lie- de afstand tussen je duim en wijsvinger. Net op de plek waar je broeksband zit was het midden en deed het het hardste pijn. Eigenlijk zag die plek goor paars voor een paar weken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Auwch... ):

    Ik had laatst aan de binnenkant van mijn beide knieën een grote blauwe plek, serieus ze waren huge. Mijn knieën waren ook helemaal dik en zaten vol met striemen. Ik reed 's avonds in het donker naar huis met de scooter en er stak een kat over, ik reed hem net niet aan (gelukkig!) maar viel zelf bijna, ik ben toen met mijn benen op een of andere manier tegen mijn scooter aan gebotst. Ik heb echt dik twee weken met pijnlijke benen rond gelopen ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik heb ze altijd op mijn knie echt raar. maar het onhandigste plek was op mijn hand -ik wist nie dat dat kon-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RamosxCesc schreef:
    Auwch... ):

    Ik had laatst aan de binnenkant van mijn beide knieën een grote blauwe plek, serieus ze waren huge. Mijn knieën waren ook helemaal dik en zaten vol met striemen. Ik reed 's avonds in het donker naar huis met de scooter en er stak een kat over, ik reed hem net niet aan (gelukkig!) maar viel zelf bijna, ik ben toen met mijn benen op een of andere manier tegen mijn scooter aan gebotst. Ik heb echt dik twee weken met pijnlijke benen rond gelopen ):


    Ouch, pijnlijk. Weetje wat ook pijn doet? Als je wordt gemept door je broer met een lepel op je boven been. Men, die plek zag er op een gegeven moment goor uit.


    Never wait for perfection, just make it.

    Vroeger had ik vet vaak blauwe plekken overal, maar kwam door mijn broers :')


    -

    Genius schreef:
    Vroeger had ik vet vaak blauwe plekken overal, maar kwam door mijn broers :')


    Ik begrijp wat je bedoelt.. -.-'


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    (...)

    Ouch, pijnlijk. Weetje wat ook pijn doet? Als je wordt gemept door je broer met een lepel op je boven been. Men, die plek zag er op een gegeven moment goor uit.


    O: dat is ook best gemeen ):.. Volgens mij zit het in het broer zijnde, mijn broer geeft me altijd een tik tegen mijn boven arm, er zit meestal wel een blauwe plek :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb een blauwe plek op mijn rechterhand en ik heb geen idee hoe die daar komt... Of nou misschien kwam het door mijn vriend toen die me kneep x) Haha niet denken dat ik mishandeld word. XD


    Stop existing and start living.

    Ik heb er nu twee in het midden van mijn buik want ik ben zondag heel belachelijk gevallen op de scouts en nu heb ik daar dus twee schrammen met blauwe plekken en dat is echt pijnlijk. En op mijn schenen heb ik er ook vier door die val. (cat)