• IK zoek een boek om te lezen en weet echt niet welk weten jullie leuke boeken om te lezen? Ik hou van de genres :
    fantasy
    avontuur

    eigenlijk boeken zoals HP, twilight en de klif kronieken


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    misschien de magische wereld van chrestomanci-serie ...?


    I write my own story of life

    Prosecco schreef:
    Ik sla net de 7days open en daar wordt "Fallen" heel groot aangeprezen. Volgens mij gaat het over een meisje die verliefd wordt op een gevallen engel.. x)

    Ja, die heb ik ook overal zien staan (maar nog niet gelezen)
    Anders moet je echt Drift van Becca Fitzpatrick een keer lezen, dat is een aanrader voor iedere Twilight fan ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Huiver? Die vind je denk ik wel leuk aangezien je ook van twilight houdt. ;D -maggie stiefvater-
    Heb je die al gelezen?
    Chrestomanci is ook leuk trouwens. :Y)


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Ik las de klif-kronieken vroeger altijd! -zucht-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Narnia.
    De trilogie over Gemma Doyle.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Trilogie van Zeven Wateren, hele leuke boeken. Zeker een aanrader als je van fantasy houdt!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Fallen (fantasy), the vampire diaries (fantasy), de hongerspelen, (fantasy) La Candy (gaat over een realityserie en nu lijkt het misschien niks, maar het is echt zooo leuk! :D), pretty little liars (super spannend :D) de privé serie (ook spannend en leuk <3) en the last song (die is alleen in het engels en ook niet van dat echte fantasy, maar die is zooooo mooi <33)

    Ik denk dat je daar voorlopig wel genoeg aan heb xD