• oke bij elke nummer staat wa. willen jullie daar wa tips bijgeven???


    1. de bitch van de klas je aller beste vriendin heeft afgepakt.
    2. daardoor je aller beste vriendin super boos op je is.
    3. mensen je echt treiteren, zodat je niet meer wil.
    4. de jongen waar jij verliefd op bent, wegloopt, om ergens anders naar toe te gaan.


    xxx


    So Wrong, It's Right <3

    1. de bitch van de klas je aller beste vriendin heeft afgepakt.: is ze echt zo bitchy of zou het best een goede vriendin van jou kunnen worden? Zo nee, proberen te redden wat er te redden valt (praten met je vriendin) en als dat niet helpt het gewoon even zo laten. Misschien kunnen jullie nog bij elkaar komen maar als echt duidelijk blijkt van niet, dan ben ik bang dat je een andere vriendin moet zoeken...

    2. daardoor je aller beste vriendin super boos op je is.: Vertel dat het gewoon jouw persoonlijke mening is over dat meisje; zij is tenslotte ook gerechtigd haar mening over mensen te hebben. Het is niet nodig dat zoiets je vriendschap in de weg zit.

    3. mensen je echt treiteren, zodat je niet meer wil.: Zelf ook meegemaakt. De enige remedie die daar tegen helpt is je zelfvertrouwen een boost te geven. Probeer de 'ik heb schijt aan jou' mentaliteit te krijgen. Bij mij heeft dat jaren geduurd maar uiteindelijk lukt het wel.

    4. de jongen waar jij verliefd op bent, wegloopt, om ergens anders naar toe te gaan.: Wat? I don't get it :']


    No growth of the heart is ever a waste

    1. de bitch van de klas je aller beste vriendin heeft afgepakt.

    Je afvragen of je ABF wel een ABF is als ze zomaar gaat overlopen , en dus praten met haar

    2. daardoor je aller beste vriendin super boos op je is.

    Is ze boos omdat ze gaat overlopen ?
    ...Praten dus

    3. mensen je echt treiteren, zodat je niet meer wil.
    Zodat je wat niet meer wil ?

    4. de jongen waar jij verliefd op bent, wegloopt, om ergens anders naar toe te gaan.

    Staat er ergens op je hoofd gedrukt ; Ik ben verliefd op je ?
    Die jongen weet dat ook niet , dus praat met hem , of als je dat niet durft lach dan naar hem.
    Hij gaat niet gelijk denken ' Oh die is verliefd op me '

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    1. Vraag haar waarom xe dat doet
    2. vraag waarom ze boos is jij hebt toch niks gedaan?
    3. zeg het tegen je mentor, als je die hebt
    4. Achtervolg hem om te kijken waar hij heen gaat(Sherlock holmes Xd)


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.