• Antonie Kamerling overleden

    ''In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen'', aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde.
    "In diverse interviews liet hij eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten.'' De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Zijn zus Liesbeth Kamerling is tevens actrice.
    Loopbaan
    Kamerling brak door in de soapserie Goede tijden, slechte tijden als Peter Kelder. Later speelde hij in een aantal speelfilms zoals in De Kleine Blonde Dood (1993) waarvoor hij genomineerd werd voor de Gouden Kalf als beste acteur. In 1997 speelde hij in de film All Stars.
    Onder de artiestennaam Hero scoorde hij in 1997 een nummer één-hit met het nummer Toen Ik Je Zag, geschreven door Guus Meeuwis. De acteur speelde verder nog in de televisieseries Windkracht 10 (1996), Onderweg naar Morgen (2005) en Voetbalvrouwen (2008).
    In 2011 zou Kamerling verschijnen in de musical Herrinert U Zich Deze Nog?!.


    Wajooo. -stil-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oh my Gawd.
    Ik ken die naam ergens van o.o
    Like, like.. o.o Waaaatefreak.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik hoorde het. Echt vet erg. Ik ken hem als Peter Kelder uit gtst. Zo zielig ook voor zijn vrouw Isa en kinderen. :( Echt, ik kan het nog steeds niet geloven...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jij was eerder :P


    Life is hard and then we die

    Ik ken hem niet, maar wel echt heel erg.. Ö


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Anyway; best wel heftig..


    Life is hard and then we die

    Ik vind het verschrikkelijk. Die man was zo goed.
    Maar zijn kinderen en zijn vrouw. Ik voel echt met die mensen mee.
    Moge hij nu zijn rust gevonden hebben.


    Music is the new sex

    Maaaan ik vond hem altijd zo geweldig ;o -shock-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Smartiepants schreef:
    Ik ken hem niet, maar wel echt heel erg.. Ö


    Hope goes lost but never dies.

    R.I.P.
    Jammer. Leek me altijd wel een symphatieke kerel. Ook erg voor zijn vrouw en kinderen.
    Al moest ik wel lachen toen ik hoorde dat zijn dochtertje Vlinder heet xD

    Ik ken hem enkel van De Kleine Blonde Dood, maar het feit dat hij zelf een einde aan zijn leven heeft gemaakt en zijn vrouw en 2 kinderen achterlaat vind ik heel erg..


    -

    Ik hoorde het ja. Het doet me persoonlijk niet zo veel. Sterkte voor vrienden en familie!


    your eyes are like stars in the night.

    Ja toen ik het hoorde kon ik het gwn niet écht geloven.Ik dacht ; Hé?HIJ?
    ik had het namelijk niet echt verwacht ofzo maar dat komt denk ik omdat ik hem allang niet meer had gezien.Wel héél erg voor zijn vrouw,kinderen,familie enzo..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    R.I.P.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik hoorde op school. eerst wist ik niet wie het was maar de naam kwam me zo bekend voor, ik vind het echt zo erg voor zijn familie en kinderen!


    Everything is worse without music.

    Had het gezien .
    Heftig !


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget