• De stelling van vandaag luidt:
    Sms-en onder de les kan geen kwaad.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens, mits de rest van de klas er geen last van heeft.


    I am an idiot, I move.

    eens


    "Ignite, my love. Ignite."

    oneens, lessen zijn er om te volgen niet om afgeleid te worden door smsjes, dat je daar de heletijd mee bezig bent kdenk dat je dan niet zo goed met de les bezig kan zijn waarvoor die bedoeld is, maar 1 keertje een smsje kan geen kwaad.

    Eens!
    Ik was een keer bezig en ik verloor even de controle over mijn gsm en opeens sprong mijn muziek aan. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Communist schreef:
    Eens, mits de rest van de klas er geen last van heeft.

    eens, ik doe het zelf ook


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens, dan let je niet op de leraar. Die voor de klas staat zijn best te doen om iets duidelijk te maken. Dan hoor je ook aandacht aan hem te besteden.
    Besides, de sms'geluiden van binnenkomende textberichten kunnen ook storend zijn.

    Eens. Je kan het bijna niet voorkomen tegenwoordig! In iedere klas zit er minstens één iemand te sms-en


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    vrolijk schreef:
    oneens, lessen zijn er om te volgen niet om afgeleid te worden door smsjes, dat je daar de heletijd mee bezig bent kdenk dat je dan niet zo goed met de les bezig kan zijn waarvoor die bedoeld is, maar 1 keertje een smsje kan geen kwaad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hier niets positiefs over te zeggen. Natuurlijk kan het wel kwaad. Je zit niet voor niets in de les en er staat niet voor niets iemand voor de klas die jóu wat wilt leren. Diegene die voor de klas staat weet het allemaal al, hoor. Die hoeft het niet te leren. Ik vind het dan respectloos om te gaan sms'en. Maar goed, dat is mijn standpunt.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Primavera schreef:
    Eens. Je kan het bijna niet voorkomen tegenwoordig! In iedere klas zit er minstens één iemand te sms-en


    Meestal ben ik diegene, maar oke.

    OT: Oneens, ookal doe ik het zelf altijd.


    Never wait for perfection, just make it.

    Nee, mensen letten sowieso toch niet op, dus wrm niet smsen :'D


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Oneens, lessen zijn om te volgen en niet om ondertussen de hele tijd te gaan zitten smsen over hoe saai het wel niet is. Dan zou niemand meer opletten en alleen nog maar bezig zijn met smsen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vrolijk schreef:
    oneens, lessen zijn er om te volgen niet om afgeleid te worden door smsjes, dat je daar de heletijd mee bezig bent kdenk dat je dan niet zo goed met de les bezig kan zijn waarvoor die bedoeld is, maar 1 keertje een smsje kan geen kwaad.


    All this dampness is damp.

    oneens. lessen zijn er om te volgen,sms'en doe je daarna maar(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'