• Title says it all.

    Voor mij was dat denk ik toen ik op vakantie was in Spanje, en we gingen met de hele familie uiteten. Dus toen opeens moest ik heel nodig naar de WC. Dus ik moest naar de WC, ik had buikpijn en moest een grote boodschap doen (: En toen was ik 'klaar' en toen wou ik doorspoelen, maar het ging niet :'D Het bleef drijven, het ging er like, niet door :'D Want die opening was zo smal hè :'] Dus toen ben ik gewoon weggelopen.


    s[he] be[lie]ve[d]

    Oh, oh, nee. De ergste ga ik echt niet vertellen. (cat)
    Het zijn er echt teveel. xd Voorbeeld:
    Een keer stak ik ergens mijn middelvinger naar iets op, weet niet meer wat, maar ik had koptelefoon op en mijn kamerdeur open. -vraag me niet waarom, ik had die verdomde deur dicht moetn doen.- Maargoed, dus ik zat zo met mijn middelvinger. Toen draaide ik me opeens om, stond daar mijn vader me echt zo vaag aan te kijken. En ik was echt zo van: 'AAAH $#&^%&*($@!'. Want mijn vader denkt dat ik braaf ben, ofzo. Maar dat was echt erg. Té erg. xd
    Misschien weet ik er nog een. ff nadenken.
    Ugh, oké, laat maar. Nu komen er allemaal vreselijke dingen in mijn hoofd. xd


    wth.

    Dat was in de aula, toen ik de stoel van "een vriendin" naar achteren trok, en toen zag dat het mijn vriendin niet was, maar iemand die veel ouder was. 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat zet ik hier niet neer. Ik heb er nog spijt van.


    No growth of the heart is ever a waste

    nouja ik ging dus naar school
    en toen zeiden een paar vriendinnen dat ik een kleerhanger om had en die zat vast tussen mijn jas en tas. echt dom xD
    en ik heb een keer geslaapwandeld en toen, nouja dat is te beschamend xD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb er te veel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Funeral schreef:
    Dat was in de aula, toen ik de stoel van "een vriendin" naar achteren trok, en toen zag dat het mijn vriendin niet was, maar iemand die veel ouder was. 8D

    Hahaha, lol :')
    Euh, ik kom even op niks.. Maar ik ben wel zeker dat er al iets zó gênant gebeurd is, dat ik het me niet wil herinneren


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Op schoolkamp ben ik in het water gevallen. Ik was helemaal nat. En toen moest ik met een begeleider terug fietsen naar ons hotel. Ik schaamde me echt kapot! :$


    Even a white rose has a black shadow.

    Ivan schreef:
    Dat zet ik hier niet neer. Ik heb er nog spijt van.

    Heel slecht van me, maar altijd als mensen zoiets als dit neerzetten, wil ik het juist weten.(cat)
    Slechte eigenschap van me 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    God moet ik effe nadenken..
    Uhm.. Die keer dat ik een onverwachte boer in een doodstil lokaal liet??
    Nee! nog erger!
    Een keer was ik bij me vader (jaah, gescheiden ouders, officieel woon ik bij me moeder) en ik ging daar een weekendje logeren. Noujaa, ik was al aan de bh's, en ik had zo'n spuuglelijk ding mee, die me eigenlijk niet paste :$
    Tenminste, daarna ging ik weer naar huis toe, en ik was mijn bh vergeten.
    wat denk je?
    Het weekend daarna kwam mijn vader naar mijn huis toe, mijn Bh in een plastic zakje afleveren in het bijzijn van de anderen.

    Ik kon letterlijk door de grond zakken.

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Smartiepants schreef:
    (...)
    Heel slecht van me, maar altijd als mensen zoiets als dit neerzetten, wil ik het juist weten.(cat)
    Slechte eigenschap van me 8D
    Laten we samen slecht wezen. _O_


    Only losers can act the way you do

    PurpleLips schreef:
    God moet ik effe nadenken..
    Uhm.. Die keer dat ik een onverwachte boer in een doodstil lokaal liet??
    Nee! nog erger!
    Een keer was ik bij me vader (jaah, gescheiden ouders, officieel woon ik bij me moeder) en ik ging daar een weekendje logeren. Noujaa, ik was al aan de bh's, en ik had zo'n spuuglelijk ding mee, die me eigenlijk niet paste :$
    Tenminste, daarna ging ik weer naar huis toe, en ik was mijn bh vergeten.
    wat denk je?
    Het weekend daarna kwam mijn vader naar mijn huis toe, mijn Bh in een plastic zakje afleveren in het bijzijn van de anderen.

    Ik kon letterlijk door de grond zakken.

    x. Joy

    OMG! Haha


    s[he] be[lie]ve[d]

    In de bioscoop met een vriendin. Wij gingen naar toilet lol maken. (ja. Lol.) > We gingen naar de gehandicapte wc, en daar hadden we twee rollen wcpapier helemaal over de grond uitgerold ;d & Toen we helemaal hyper uit de wc kwamen, ging er een man naar die wc & hij deed alsof er niets aan de hand was :"D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik liep naar het trein station. Achter me liepen me ouders, opeens hoor ik heel irritant gefluit achter me. Ik dacht dus dat me vader dat deed, dus ik draai me om en roep 'HOU NOU EENS OP!' Bleek het een van de twee meisjes te zijn die achter mn ouders liepen...
    ;l

    te veel op op te noemen denk ik. Ze waren allemaal zo erg dat ik er nooit meer aan wil denken waarshijnlijkxD


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Van de week nog: Ik reed met het busje van mijn stage naar de supermarkt om boodschappen te doen. Ik parkeer die bus. Toen ik weer weg wou rijden kon ik hem niet starten. Dus ik naar mijn stage gebeld en zij waren al bezig om de wegenwacht te bellen. Zegt ineens iemand: Zit ie niet in het stuurslot (dat je stuur vastzit, waardoor je de sleutel niet kan omdraaien)? Dus ik rommel met het contact en het stuur en jah hoor, hij deed het gewoon weer! Wist ik veel, ik had nog nooit in mijn leven van een stuurslot gehoord x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg