• Jaa!

    Ik werk @ kinderdagverblijf ik zat zo te werken, opeens komen 2 duitse mannen binnen ( wel jong, ong in de 26 ) met 1 van mijn collega's. Zij zo duits praten die ene man luisterde niet, maar keek steeds zo; :9~ naar mij --'

    Wie heeft er ook last van starende mensen? :')

    Heel vaak :'). Normaal gezien vind ik het wel leuk als jongens steeds kijken, maar als ze echt doorgaan irriteert het me nogal B).
    Maar als ze knap zijn en er draait iets op uit, why not :')?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Heatherfield schreef:
    Op de een of andere manier staren mensen mij altijd raar aan :'D

    Ja, van die mannen. Maar dat komt voornamelijk door mijn lange benen. Die ik dan ga benadrukken door strakke jeans of korte rokjes met hoge hakken. Maar 9 van 10 keer zijn het oudere mannen. Ik wil geen 35 jarige -.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Resume schreef:
    ik heb er ook altijd last van. ;d


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ook last van -.- i hate it ik had een nieuwe maar best strake shirt aan. een jonge keer gewoon naar mijn borsten 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik had er wel eens last van op de camping waar ik stage liep
    ze waren wel jong, maar niet egt knap ofzo xD

    Ik ben vandaag nog gevraagd of ik na m'n werk misschien zin had om een drankje te gaan doen met iemand. -.-
    Ik ben niet eens dun, maar mensen schijnen voor mijn uitstraling te vallen ofzo ... geen idee... [Niet arrogant bedoelt, ik vind het gewoon irritant.] :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell