• Ja, ik loop dus al een tijdje op Quizlet te zeuren dat ik helemaal hoteldebotel ben van een jongen. Maar ik ga nu dus actie ondernemen. Ik heb een briefje geschreven, aan die jongen. En een vriendin heeft morgen samen met hem een kluster, dus die gaat dat briefje aan hem geven. Ik ben zo zenuwachtig. Ik weet helemaal niet hoe hij gaat reageren. Misschien neemt hij het briefje niet aan? Of gaat hij het voorlezen aan zijn vrienden? Het blijft eng! Maar goed, dit is al een hele stap voor me. Jullie hebben me gezegt dat als ik geen actie onderneem, het bij zwijmelen en dromen blijft en daar heb ik dus geen zin in! Ik wil iets echts met hem! Dus ik vind mezelf nu al heel dapper.
    Maar ik wil weten wat jullie van mijn briefje vinden:

    Lieve J.

    Wat zijn wij om elkaar aan het heen draaien zeg! Ik hoor verschillende verhalen over je en over wat ej van mij vind. Maar ik weet niet of ik ze moet geloven. Ik wil het graag van jou horen! Zou je het leuk vinden om in de herfstvakantie iets leuks met me te gaan doen? Om elkaar beter te leren kennen? Ik hoop dat je het leuk vindt. Laat hem me maar weten.


    En? Niet te klef? Niet te gewoontjes? Eerlijk zeggen graag!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik vindt die brief wel goed niet te klef. maar gewoon geven. het is eng maar er valt een last van je schouder als je het geeft. veel plezier veder (flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hm ik vind het briefje iets te.
    Ik zou gewoon neerzetten?:
    Lieve J,
    Ik hoor verschillende verhalen over wat jij van mij vind maar of ik ze moet geloven weet ik niet. Dat zou ik graag van jou willen horen. Dus als het waar is zullen we dan eens iets afspreken in de herfstvakantie? Laat het maar weten.

    Ik vond die eerste zin uit je briefje zo, ja overdreven.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Net als wat ATL zegt, die eerste zin zou ik ook niet gebruiken, die is een beetje te. Voor de rest zit het wel goed.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ATL schreef:
    Hm ik vind het briefje iets te.
    Ik zou gewoon neerzetten?:
    Lieve J,
    Ik hoor verschillende verhalen over wat jij van mij vind maar of ik ze moet geloven weet ik niet. Dat zou ik graag van jou willen horen. Dus als het waar is zullen we dan eens iets afspreken in de herfstvakantie? Laat het maar weten.

    Ik vond die eerste zin uit je briefje zo, ja overdreven.


    Food.

    ik vind het ook een beetje overdreven.
    en hoe gaat hij antwoorden ?
    heeft hij je nummer ofzo ?


    everybody needs a song.

    Wat schattig :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.