Jaa!
Ik werk @ kinderdagverblijf ik zat zo te werken, opeens komen 2 duitse mannen binnen ( wel jong, ong in de 26 ) met 1 van mijn collega's. Zij zo duits praten die ene man luisterde niet, maar keek steeds zo;
naar mij --'
Wie heeft er ook last van starende mensen? :')
-
8 okt 2010 - 14:17
0
8 okt 2010 - 16:15
0
Heel vaak :'). Normaal gezien vind ik het wel leuk als jongens steeds kijken, maar als ze echt doorgaan irriteert het me nogal
.
Maar als ze knap zijn en er draait iets op uit, why not :')?Mysli zdes' uzhe ne vazhny
8 okt 2010 - 16:21
0
8 okt 2010 - 16:24
0
Ja, van die mannen. Maar dat komt voornamelijk door mijn lange benen. Die ik dan ga benadrukken door strakke jeans of korte rokjes met hoge hakken. Maar 9 van 10 keer zijn het oudere mannen. Ik wil geen 35 jarige -.-
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
8 okt 2010 - 16:29
0
Resume schreef:
ik heb er ook altijd last van. ;dI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
8 okt 2010 - 16:39
0
ook last van -.-
i hate itik had een nieuwe maar best strake shirt aan. een jonge keer gewoon naar mijn borsten 0.0“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
8 okt 2010 - 16:58
0
ik had er wel eens last van op de camping waar ik stage liep
ze waren wel jong, maar niet egt knap ofzo
8 okt 2010 - 16:59
0
Ik ben vandaag nog gevraagd of ik na m'n werk misschien zin had om een drankje te gaan doen met iemand. -.-
Ik ben niet eens dun, maar mensen schijnen voor mijn uitstraling te vallen ofzo ... geen idee... [Niet arrogant bedoelt, ik vind het gewoon irritant.] :')The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell