• Ik ga dus morgen naar utrecht maar ik ben dus focking erg ongesteld en me vader zit dus de hele tijd te schreewen ag joh je moet je is niet zo aan stellen dan zeg ik tegen hem hou je mond nou is ik vraag jou niets omdat hij telkens zo loopt te zeike en dan wordt ie boos maar ik zit dus focking erg te twijfellen om te gaan shoppe morgen please help wtf moet ik doen tegen;
    1:mijn ongesteldheid
    2:het shopppe

    Ik heb namelijk wel heeeel erg kleren nodig maar ik ga me zooo ongemakkelijk voelen als ik dat ga passe ><


    its always the same road,it just go's on and on..

    Joh, als je ongesteld bent kun je gewoon shoppen hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heatherfield schreef:
    Joh, als je ongesteld bent kun je gewoon shoppen hoor :'D

    Maar ik ben het dus telkens focked up erg daarom twijfel ik dus ook><

    [ bericht aangepast op 8 okt 2010 - 20:05 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Heatherfield schreef:
    Joh, als je ongesteld bent kun je gewoon shoppen hoor :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ga juist shoppen als ik ongesteld ben! Daar fleur ik van op :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    LagieMcLarge schreef:
    (...)
    Maar ik ben het dus telkens focked up erg daarom twijfel ik dus ook><

    Dan ga je tussendoor ff naar de wc (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    nerveus schreef:
    Ik ga juist shoppen als ik ongesteld ben! Daar fleur ik van op :D


    Ik ook:) En eet chocola:9~


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Heatherfield schreef:
    Joh, als je ongesteld bent kun je gewoon shoppen hoor :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Om je vader daar nou voor te haten vind ik wel heel erg ver gezocht hoor.

    ontopic; Je kan gerust gaan winkelen, doe anders een tampon in en doe anders een extradikke maandverband in. Komt allemaal goed (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    Om je vader daar nou voor te haten vind ik wel heel erg ver gezocht hoor.

    ontopic; Je kan gerust gaan winkelen, doe anders een tampon in en doe anders een extradikke maandverband in. Komt allemaal goed (cat)

    Idd en als je het niet vertrouwd, neem je extra onderbroek en maandverband/tampon mee (: Just in case


    FML

    Gewoon gaan shoppen, het rustig aan doen en koop in het Kruidvat of waar dan ook een groot stuk chocolade :')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG schreef:
    Gewoon gaan shoppen, het rustig aan doen en koop in het Kruidvat of waar dan ook een groot stuk chocolade :')


    CarmineG heeft gesproken.
    (flower)


    It's time to be happy again.

    Wees blij dat je pa dat nog tegen je kan zeggen. Je stelt je echt aan om hem hierom te haten hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hmmm, als je daarvoor je Pa al haat. Jee dan wil ik niet weten wat ik van mijn vader moet vinden..

    But Ontopic: Pluggetje in, maandverbandje of inlegkruisje voor de zekerheid in en gewoon gaan shoppen. Tussendoor even naar de toilet om je te verschonen en niks aan het handje!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    als je je er echt ongemakkelijk bij voelt moet je niet direct en bikini ofzo gaan passen,maar t-shirts enzo gaan sowieso. en trouwens,,eens je aan het shoppen bent vergeet je dat wrs toch =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'