• Ik ben eigenlijk altijd bezig met 'of mijn vriendinnen (vooral B) mij wel als beste vriendin zien'. Af en toe hebben dus van die leuke tijden met B en dan ben ik er helemaal van overtuigd dat ik toch wel leuker ben dan mijn andere vriendinnen. Maar soms gaat ze meer met mijn andere vriendin om, en dan ben ik vaak heel erg verdrietig.

    Hoe kom ik van dit gevoel af? Want ik voel me heel jaloers, en dat is een &$%&*# eigenschap.


    Het is heel onduidelijk volgens mij.
    Als je het niet snapt probeer ik het beter uit te leggen

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 8:48 ]


    EGYPTIAN GOD

    Dat is normaal wat je nu voelt, hoor. (: Ik heb een beste vriendin en zelfs wanneer zij iets leuks gaat doen met haar vriendinnen van haar school (we zitten niet in dezelfde school), voel ik me ook een beetje jaloers. Maar ik weet dat ze mijn beste vriendin is, dus trek ik me er niet veel van aan. En daarbij spreek ik zelf ook met veel andere vriendinnen.
    Zij zegt dat ze jou leuker vindt en daar moet je niet aan twijfelen. Waarom zou ze het anders zeggen? En als ze een tijdje meer omgaat met een andere vriendin, is dat toch niet zo erg. Ze zullen het momenteel gewoon goed met elkaar kunnen vinden, maar jij moet jezelf er gewoon aan laten herinneren dat ze jouw beste vriendin is. (:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 9:11 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    @cloudburst
    dat zegt ze nou juist niet. daar word ik onzeker door.


    EGYPTIAN GOD

    Daarom heb ik nooit iemand gezien als 'beste' vriendin. Heb je dat gevoel ook niet, heel makkelijk. Misschien moet je gewoon wat meer met anderen optrekken en afspreken, dan zit je niet aan 1 persoon vastgeplakt. Of.. als het echt heel storend is kun je er een gesprek over aanknopen. Maar ik weet niet of dat is aan te raden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hecht niet zo'n waarde aan de term "beste vriendin"
    het gaat toch om wat ze voor je betekent en niet welk etiket je eraan plakt?


    Why don't you break my heart

    Je hebt toch ook je andere vriendinnen, niet alleen B. Ga ook eens wat meer met hen om, misschien hebben zij dat gevoel ook. Of misschien ben je een beetje te opdringerig tegen B, omdat je wil dat zij echt je allerbeste vriendi is.