• Op het concert in Vorst was ik eiglk een beetje teleurgesteld...omdat de helft in het Engels was..

    ik bedoel, de helft van de engelse versies had ik nog nooit gehoord! :S dat verpest het zo een beetje, dat bijna niemand kon meezingen, en elkaar een beetje verbaasd aankeken van: 'wat is dat nu??'

    Ik bedoel, We hebben tokio hotel tog graag zoals ze zijn? DUITS!!

    en dat ze engels zingen, vind ik zo een stek van: Amerika is tog beter! voor hun vertalen we al onze liedjes!

    en nu ze naar Amerika gaan, heb ik het gevoel dat ze hun europese fans agterlaten..terwijl het door ons is dat ze beroemd zijn! ö

    xX. wat denke jullie?

    ik vind het natuurlijk ook niet leuk dat ze ons een soort van 'achterlaten' < niet dat ze dat echt doen, ze komen heus nog wel terug;). maar als je ff goed nadenkt, als jij tokio hotel was geweest was je net zo goed naar Amerika gegaan of niet? dus ik neem ze iig niks kwalijk. En we moeten ze gewoon op een aardige manier brengen dat wij liever duits hebben, en dan maar zien wat er gebeurt. Het is tenslotte ook voor ons dat ze het vertaald hebben, dus we kunnen wel een beetje respect teruggeven.

    xx


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar nee :P
    Vroeg of laat gaan heel hun concerten Engels zijn hoor, bijna mss :P Maar tis toch neit omdat het Engelse versies zijn dat ze Amerika leuker vinden ofzo en ons gaan 'achterlaten'?? Is toch gwn omdat Engels een soort hoofdtaal is? :P of niet? xD Nja, ik ken bijna alle engelse liedjes...half xD later jullie ook ser :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    Weetje, als ik eerlijk ben denk ik dat ze uiteindelijk alles maar opgeven met het engels. De echte fans houden altijd meer van het duits, logisch wat dat klinkt zo'n 10 x beter. Dat is puur gebaseerd op feiten. Daarnaast is Bill zijn engelse uitspraak zo dramatisch slecht dat ze niet anders kunnen en zelfs de Amerikanen liever duits horen. Er zijn overal acties aan de gang Tokio Hotel weer totally in het duits te laten zingen. Italië, Nederland, België, Amerika, Spanje go on.
    In Frankrijk spelen ze nooit engels omdat ze fransen ook duidelijk hebben laten merken dat ze het engels, om het maar even plat te zeggen, vinden zuigen. Als ze nu slim zijn houden ze het gewoon bij het oude plan, en blijven de duits.
    Engelse teksten leer ik niet, ken ik niet, weiger ik te luisteren. Mochten ze ooit engelse concerten geven ga ik niet, punt, klaar ermee. ik ga niet mee lopen bleren met die mhonsjoehoen, ook wel bekend als monsoon, omdat het gewoon pure verkrachting is van het oude vertrouwde DDM. Ik heb zo'n otnzettende tyfus hekel aan dat engelse nummer, sorry voor grof taalgebruik maar ik kan mijn ongenoegen momenteel niet anders uitdrukken. Het engels maakt ze commercieel Het duits is puur

    Weetje, als ik eerlijk ben denk ik dat ze uiteindelijk alles maar opgeven met het engels. De echte fans houden altijd meer van het duits, logisch wat dat klinkt zo'n 10 x beter. Dat is puur gebaseerd op feiten. Daarnaast is Bill zijn engelse uitspraak zo dramatisch slecht dat ze niet anders kunnen en zelfs de Amerikanen liever duits horen. Er zijn overal acties aan de gang Tokio Hotel weer totally in het duits te laten zingen. Italië, Nederland, België, Amerika, Spanje go on.
    In Frankrijk spelen ze nooit engels omdat ze fransen ook duidelijk hebben laten merken dat ze het engels, om het maar even plat te zeggen, vinden zuigen. Als ze nu slim zijn houden ze het gewoon bij het oude plan, en blijven de duits.
    Engelse teksten leer ik niet, ken ik niet, weiger ik te luisteren. Mochten ze ooit engelse concerten geven ga ik niet, punt, klaar ermee. ik ga niet mee lopen bleren met die mhonsjoehoen, ook wel bekend als monsoon, omdat het gewoon pure verkrachting is van het oude vertrouwde DDM. Ik heb zo'n otnzettende tyfus hekel aan dat engelse nummer, sorry voor grof taalgebruik maar ik kan mijn ongenoegen momenteel niet anders uitdrukken. Het engels maakt ze commercieel Het duits is puur


    ga totally akkoord :P aleeja, een beetj tog x]

    ik vind het engels ook te commercieel, en bill zijn engelse uitspraak is zwak.Ik vind trouwens dat er veel meer gevoel zit in de duitse liedjes,daarom luister bijna alleen maar naar de duitse! ^^

    Ik vind Duits ook mooier en ik vind de engelse vertalingen ook niet nodig, want er staan zat vertalingen in NL op internet... :S