• Even eerlijk zijn: ik ben nog nóóit van mijn leven verder dan Duitsland op vakantie geweest, maar nu komt daar verandering in. Overmorgen zit ik dus lekker in Frankrijk, haha. Maar ik weet dus echt niet wat ik mee moet nemen, want het weer is daar anders en eerlijk gezegd is het al een tijdje geleden dat ik in een tent geslapen heb... Heeft iemand een idee wat ik mee kan nemen?


    Searching heavens for another earth

    Ga je naar het warme gedeelte? Of koude?
    Neem vooral ook lange broeken mee, het kan daar nog wel eens gaan regenen.

    Zorg voor warme kleding en koudere kleding, dat sowieso. Pyama's, zwemkleding, toiletspullen, geld, iets om je te vermaken... Eigenlijk gewoon de standaard dingen 8D.
    Ga in je hoofd eens langs wat je elke dag gebruikt en maak een lijstje ^^
    Oh en, veel plezier in Frankrijk (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ja, als je daar in een tent slaapt, warme kleding voor 's nachts. Het kan rond deze tijd nog koud zijn dan. Maar overdag heel warm. Korte broekjes, iets tegen muggenbulten etc.


    Your make-up is terrible

    Iets om je ziel mee te beschermen tegen die AFSCHUWELIJKE FRANSEN. Wapens om ze mee neer te slaan en oordopjes zodat je die tsaal niet hoeft te horen zijn ook aan te raden


    quidquid excusatio prandium pro

    Thanks iedereen. Ik ga trouwens naar de Dordogne, mijn topografische kunsten zeggen dat dat ergens onderin ligt.


    Searching heavens for another earth

    Sjiriki schreef:
    Iets om je ziel mee te beschermen tegen die AFSCHUWELIJKE FRANSEN. Wapens om ze mee neer te slaan en oordopjes zodat je die tsaal niet hoeft te horen zijn ook aan te raden


    En bedankt -.-

    Als je in een tent gaat slapen zou ik een soort fleece deken meenemen om onder je luchtbed of waar je ook op slaapt te leggen dat houdt de kou van buiten heel goed tegen. Maar ik weet verder niks over Frankrijk de enige keer dat ik er ben geweest was in Disney


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mysterions schreef:
    Thanks iedereen. Ik ga trouwens naar de Dordogne, mijn topografische kunsten zeggen dat dat ergens onderin ligt.

    Dordogne is warm
    3 jaar geleden was ik daar ook, en de eerste week was het bijna 40 graden, maar dat wil niet zeggen dat het elke zomer zo heet is daar
    Ik ga er dit jaar ook weer heen :'D

    Ik weet niet hoe het bij de Dordogne zit, maar in sommige streken in Zuid-Frankrijk is het overdag 40 graden en 's avonds rond negen uur is de temperatuur alweer ver onder de 20 graden gedaald, dus warme kleding én zomerkleding meenemen inderdaad, ook muggenzalf en zonnebrandcrème.


    Take risks and conquer your fears.

    antimuggenspul, echtwaar. Als je dat vergeet zit je na een nacht al helemaal onder.(cat)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Wij gaan altijd naar het zuidelijkste puntje van Frankrijk, dicht bij Nice en Monaco.
    Daar is het rond de 30 graden, in de Dordogne is het rond de 27 graden (net gezien op weeronline)
    In ieder geval zou ik zwemkleren meenemen en korte broeken en hemdjes en misschien een langere joggingsbroek voor in de avond als het echt koud wordt (wat nog meevalt, 20 graden)
    En gewoon wat je zelf wilt :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Warme slaapkleding, boek, mp3/mp4/iPod et cetera, anti-muggen spray, voor de rest de gebruikelijke dingen, lijkt mij.


    Destroy what destroys you.

    Sjiriki schreef:
    Iets om je ziel mee te beschermen tegen die AFSCHUWELIJKE FRANSEN. Wapens om ze mee neer te slaan en oordopjes zodat je die tsaal niet hoeft te horen zijn ook aan te raden


    Ooit al van discriminatie gehoord? Want ik merk dat jij heel goed bent in discrimineren ^^.

    OT: sorry, ik ga nooit kamperen.. dus ik kan niet helpen. ;s

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:39 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    IN de avond kan het heel koud worden, vooral als je in een tent slaapt
    Neem wat extra dekens mee!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Ooit al van discriminatie gehoord? Want ik merk dat jij heel goed bent in discrimineren ^^.

    OT: sorry, ik ga nooit kamperen.. dus ik kan niet helpen. ;s


    hohohoh, de waarheid vertellen is wat anders dan discrimineren. fransen zijn stom. DEAL WITH IT (cool)


    quidquid excusatio prandium pro