• Ja, ik heb verschrikkelijke jeuk op mijn bovenarm tegen mijn pols aan omdat we vandaag op school gingen leren harsen met filmhars en striphars in het gelaat, dus moesten we dat testen op onze eigen arm. Dus deed ik dat en nu jeukt dat dus verschrikkelijk, wat wilt zeggen dat ik dus verkeerd reageer op één van de twee harsen. D:

    Nu mijn vraag: wie van jullie laat zich ook harsen? En wat vinden jullie er van?

    Dit staat bij 'school' omdat ik het op school leer en het daar over gaat? Weet niet of het juist staat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik laat me niet harsen, ik doe het zelf maar dan mijn benen en niet mijn armen XD ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    -Ik dacht zo verkeert bij het zien van je titel-

    Nog niet laten doen, ik scheer. (:


    We'll never be as young as we are tonight

    Miracle08 schreef:
    Ik laat me niet harsen, ik doe het zelf maar dan mijn benen en niet mijn armen XD ;)


    Ja, wij zijn dus verplicht om onze armen ook te doen, haha. :'D -Benen worden ook gedaan.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja dat is best wel krom, no offens ;) , maar je/ze weet/weten toch dat de haren die weg harst 2x zo hard teruggroeien..Weet je hoe je armen er dan na een tijdje uitzien :8 ( niet slecht bedoeld oid ;) )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Ja dat is best wel krom, no offens ;) , maar je/ze weet/weten toch dat de haren die weg harst 2x zo hard teruggroeien..Weet je hoe je armen er dan na een tijdje uitzien :8 ( niet slecht bedoeld oid ;) )


    Dat is dus niet waar. De haren groeien veel trager terug omdat je ze er met haarwortel en al uittrekt, als je ze gaat scheren dan ga je ze afbreken waardoor je dus stoppeltjes krijgt en ze hardnekkigere en donkerder terug komen. Doe je het door te harsen dan komen ze fijner terug en ook minder snel, omdat, zoals ik eerder al vermeldde, je ze er met wortel en al uittrekt. (: No offence but, ik leer er voor dus ik weet het wel. ;)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ohh, whahaha.. Ik zat er even helemaal naast! ( en dat voor iemand die zich al enige tijd scheert en harst..)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Miracle08 schreef:
    Ohh, whahaha.. Ik zat er even helemaal naast! ( en dat voor iemand die zich al enige tijd scheert en harst..)


    Ik dacht al: wat zegt zij nou? :'D -Nou ja, als je de voor- en nadelen gaat afwegen van scheren en harsen heeft harsen toch wel een standje voor. Het enige nadeel daar is dat het pijnlijker is en je het niet op alle plaatsen zelf kan doen en je het dus door iemand anders moeten laten doen en het dan geld kost. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik scheer alleen mijn benen, oksels, en bikini lijn. Ik doe mijn armen nooit, wil er later niet als een aap bij lopen namelijk (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik dacht al: wat zegt zij nou? :'D -Nou ja, als je de voor- en nadelen gaat afwegen van scheren en harsen heeft harsen toch wel een standje voor. Het enige nadeel daar is dat het pijnlijker is en je het niet op alle plaatsen zelf kan doen en je het dus door iemand anders moeten laten doen en het dan geld kost. :'D


    Ik hars daarom alleen mijn benen, en scheer mijn oksel en bikinilijn. Behalve dat het mezelf niet goed lukt doet het ook nog een zwaar zeer.. ( mijn ervaring )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    sorry maar, ik vind het echt goor als iemand álleen zijn bikinilijn scheert.
    Scheer gelijk ook je vágina?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 0:49 ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Biebersangel schreef:
    sorry maar, ik vind het echt goor als iemand álleen zijn bikinilijn scheert.
    Scheer gelijk ook je vágina?

    Uh, laat dat gewoon aan diegene zelf over?
    Wat jij vindt, vindt een ander niet.


    A decision I will regret, until my dying breath.