• De laatste tijd beging ik echt onzeker te worden over mn haar. Ik heb rood haar van mezelf maar kan er soms echt onzeker van worden als mensen er wat over zeggen ofseuw, terwijl ik ze niet een goed ken ? de laatste tijd zegt een van mn beste vriendinnen het ook, en ik weet wel dat ze het niet extra doet, maar toch soms voelt het niet bepaald leuk soms heb ik de neiging om het te verfen maar ook weer niet ;x. oke dus zeg ff eerlijk wat je ervan vind of ik heb moet verfen ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind het echt een leuke kleur; Ik zou het zo laten. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    huh? rood haar? eerder blond! of ligt dat aan je foto camera?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Het is mooi, het staat goed bij je gezicht. Dus niks van de negatieve reacties aantrekken (: Waarschijnlijk zijn die jaloers.


    Sometimes it's best not to care.

    Nee, ik vind oranje haar heel vet! Gewoon houden zo, laat die mensen maar lekker praten! (:

    Nee niet doen, rood haar is juist heel bijzonder. Ik heb ook rood haar en ben er heel erg mee gepest maar ik heb het nooit willen verven. Het is het niet waard,ik krijg er soms ook complimenten over.
    Dus niet doen,vaak is dat commentaar juist goed bedoelt en van pesterijen moet je je niks aantrekken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet je haar echt niet veranderen om wat anderen zeggen!
    Doe wat je zelf het mooiste vindt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Embrace schreef:
    Het is mooi, het staat goed bij je gezicht. Dus niks van de negatieve reacties aantrekken (: Waarschijnlijk zijn die jaloers.


    We accept the love we think we deserve.

    Het staat juist leuk! En je hoeft jezelf niet aan te passen omdat andere dat vinden ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    GeerGeweer schreef:
    huh? rood haar? eerder blond! of ligt dat aan je foto camera?


    Maar ik vind natuurlijk rood haar altijd mooi , dus ik zou het echt niet verven ö


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Embrace schreef:
    Het is mooi, het staat goed bij je gezicht. Dus niks van de negatieve reacties aantrekken (: Waarschijnlijk zijn die jaloers.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zou willen dat ik rood haar had, is toch net dat tikkeltje specialer. En dat bedoel ik op een positieve manier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je bent een hartstikke mooi meisje en die rode haren horen bij jou. Ik vind het erg mooi (: Maakt je net weer wat bijzonderder.


    ars moriendi

    Embrace schreef:
    Het is mooi, het staat goed bij je gezicht. Dus niks van de negatieve reacties aantrekken (: Waarschijnlijk zijn die jaloers.


    Behind the laughter it actually means something.

    Zal ik eerlijk tegen je zijn? Ik vind je echt een pracht meisje en je haar kleur staat je fantastisch. Je hoeft je nergens zorgen over te maken (:


    Dare to Live

    Ik heb van mezelf ook rood haar, maar heb het geverft en ik zou het niet zomaar terugnemen, mede door de reacties.