• Jup, als je de Amerikanen en andere gestoorde mensen moet geloven, gaan we op 10:10 10/10/10 allemaal dood door de buitenaardse wezens en de dolfijnen.
    Maar goed dat ik dan nog lekker in mijn nest lig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb helemaal geen tijd om morgen dood te gaan. Ik moet naar een verjaardag toe en daarna nog even mijn huiswerk maken. Me 4 toetsen snelle jelle voorbereiden en dan ook nog koffie halen bij die nieuwe koffiewinkel in Haarlem, waar je uberlekkere koffie kan samenstellen met caramel of chocolade. Dus, kan het ook maandag?


    Never wait for perfection, just make it.

    Patos schreef:
    Ik heb helemaal geen tijd om morgen dood te gaan. Ik moet naar een verjaardag toe en daarna nog even mijn huiswerk maken. Me 4 toetsen snelle jelle voorbereiden en dan ook nog koffie halen bij die nieuwe koffiewinkel in Haarlem, waar je uberlekkere koffie kan samenstellen met caramel of chocolade. Dus, kan het ook maandag?


    Nee, dan hebben de dolfijnen training om door de ruimte te galopperen. Sorry.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Die hebben gewoon te veel gekeken naar het Transgalatisch liftershandboek.

    In de opening van de film vertelt de gids (Stephen Fry) aan de kijker dat de dolfijnen, de op een na slimste wezens op aarde, aan voelden komen dat de aarde spoedig vernietigd zou worden. Ze probeerden de mensheid te waarschuwen, maar tevergeefs. Daarom verlieten ze de aarde met als laatste boodschap ”tot ziens, en bedankt voor de vis”.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    eh shit nee hoor.. dan heb ik nog meer 8 uur en 52 min om te slapen O_o dan moet ik nu wel even gaan hoor anders ben ik zo niet uitgerust als het gebeurd O-o


    Nvt

    als ik morgen dood ga, kan ik niet meer tegen mijn cursh zeggen dat ik van hem hou, ;(


    Life is a beautiful struggle

    Hmm...
    Totale vernietiging? *kijkt om zich heen*


    Scream for mercy!

    -strike-

    1996 zou de wereld vergaan
    2000 zou de wereld vergaan
    2006 zou de wereld vergaan
    2009 zou de wereld vergaan
    Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik leef nog (:


    My heart is yours and so am I

    Oehh, het is bijna zo ver xD
    Alleen ik heb een verjaardag, kunnen die wezens en dolfijnen niet effe wachten tot 11/11/11 11:11?:Y)


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Ik wil nog niet dood D:
    *Rent schreeuwend en bang weg*

    Resume schreef:
    als ik morgen dood ga, kan ik niet meer tegen mijn cursh zeggen dat ik van hem hou, ;(


    wth.

    Nog 10 min. x'D De dolfijnen zijn zich vast al aan het voorbereiden. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    nog 2 min


    #WWED - What Would Emma Do?

    nee nog 1 XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    affinity schreef:
    nee nog 1 XD


    Het was pas om 10:10 hoor. x'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nog 4 minuten.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 10:02 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.