• Heey HP fans ff een berichhtje ik hoorde laatst dat JK Rowling erover zit te denken om nog een Harry Potter te schrijven ik wilde ff weten of jullie dat al wisten of in ieder geval wat jullie ervan vinden. Ze wil het doen omdat ze geen afscheid kan nemen van Harry en ze het mist om over Zweinstein te schrijven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:11 ]


    love my friends

    Ohja mensen laat ook ff je mening achter wat ij van Harrry Potter vid


    love my friends

    Wist ik al :')
    En voor mij is het prima dat ze dat zou doen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja klopt, heb ik ook gehoord
    Maar dan gaat het verder waar deel 7 stopt, dus waarschijnlijk over zijn kinderen.

    Maar ik vraag me af wie of wat Voldemort gaat vervangen


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    uhg, dan moet ze wel even toveren om er een goed deel aan vast te maken.
    HP heeft een geweldig einde zoals ik dat heb gelezen en daar moet ze gewoon niets meer aan veranderen.
    Dus dan zou ze een verhaal apart van HP moeten schrijven fzeuw..

    Maar, ik vind HP geweldig ;D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik denk dat ze dan misschien verder schrijft over zijn kinderen? En dat die kinderen dan ruzie krijgen met dat kind van Draco en ook van die dingen meemaken en zo? Voor mijn gevoel is het verhaal helemaal afgerond, zou niet weten hoe je daar nog een deel aan moet plakken. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat zou ik leuk vinden.:9~


    effort never betrays you

    Ik vind Harry Potter fantastisch, maar ik denk dat een achtste deel nogal overbodig zou zijn. Voor mij is het verhaal afgelopen bij het zevende boek.


    Never run out of reasons to smile...

    heb ik gehoord
    en ik vind HP echt kei gaaf!
    hoop dat ze dat gaat doen!


    Sup n_n

    xVILLAx schreef:
    uhg, dan moet ze wel even toveren om er een goed deel aan vast te maken.
    HP heeft een geweldig einde zoals ik dat heb gelezen en daar moet ze gewoon niets meer aan veranderen.
    Dus dan zou ze een verhaal apart van HP moeten schrijven fzeuw..

    Maar, ik vind HP geweldig ;D


    Ja dat vind ik ook kan ze dan niet over andere mensen op Zweinstein verder gaan schrijven maar dan niet over mensen die wij al kennen het moet ook niet hetzelfde zijn en over dat achtste deel wat zou ze daar nog in kunnen schrijven wordt het dan niet precies hetzelfde als de gewone Harry Potters


    love my friends

    Dat zou ik echt heel gaaf vinden (grote HP fan), maar dan zou ze het best verder doen met de kinderen van.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pyromanie schreef:
    Dat zou ik echt heel gaaf vinden (grote HP fan), maar dan zou ze het best verder doen met de kinderen van.

    ja dat vind ik dus ook en wie gaat voldemort vervangen? blijkt hij opeens een zoon te hebben ofzo?


    Sup n_n

    Dat kan dan dus weer wel heel leuk worden als ze het op die manier gaat doen
    Ik ben eigenlijk gwn super nieuwschierig


    love my friends

    nee ik wist het niet maar,
    ik hou van de harry potter boeken. :9~
    zo dus ja ik ben er blij mee. <3


    Life is a beautiful struggle

    Serieus?! oh, dat zou ik echt geweldig vinden! :D


    ars moriendi

    JuicyJasper schreef:
    Ja klopt, heb ik ook gehoord
    Maar dan gaat het verder waar deel 7 stopt, dus waarschijnlijk over zijn kinderen.

    Maar ik vraag me af wie of wat Voldemort gaat vervangen


    Everything is worse without music.