• Heey HP fans ff een berichhtje ik hoorde laatst dat JK Rowling erover zit te denken om nog een Harry Potter te schrijven ik wilde ff weten of jullie dat al wisten of in ieder geval wat jullie ervan vinden. Ze wil het doen omdat ze geen afscheid kan nemen van Harry en ze het mist om over Zweinstein te schrijven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 12:11 ]


    love my friends

    Ik heb het ook gehoort en als ze dat zou doen, zou ik het echt geweldig vinden! Maar waarschijnlijk zal het dan over Harry's kinderen gaan, want het boek loopt af dat Harry kinderen heeft en volwassen is. Dus the new generation is ook leuk! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze heeft niet gezegd dat ze dat zou doen, ze zei dat ze het misschien zou doen en dat ze zeker niet met zekerheid kon zeggen dat ze nooit meer een 8ste Harry Potter boek zou schrijven. Ze zei dat ze zelfs een 9de en een 10de kon maken, maar dat ze voorlopig afscheid van Harry heeft genomen.


    All was well.

    Mag ik de bron zien vanwaar je deze informatie hebt trouwens?


    ars moriendi

    en die 'vertelsels van baker de bard' die moet je denk ik in het engels lezen want in het nederlands staan volgens mij niet alle verhalen erin alleen kan hem nie in het engels vinden
    maar goed weer onn-topic


    Sup n_n

    Kuyt schreef:
    Mag ik de bron zien vanwaar je deze informatie hebt trouwens?


    Ik heb dit gehoord van mn oma en die had het weer van iemand gehoord en die had het in een interview met JK Rowling gelezen dus eigenlijk weet ik zelf ook helemaal niet of het waar is en ohjs ze zei dat ze het misschien van plan was dus Galvanize heeft gelijk

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 21:31 ]


    love my friends

    Heer-lijk moest ze dat doen! :9~

    Leuk!
    Ik hoop alleen niet dat het dan te uitgekauwd wordt. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Optimistic schreef:
    Ik vind Harry Potter fantastisch, maar ik denk dat een achtste deel nogal overbodig zou zijn. Voor mij is het verhaal afgelopen bij het zevende boek.


    Je haalt me de woorden uit de mond.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wist ik niet :9~
    HP is geweldig
    Alleen vraag ik me af over wat dan? Het zal sowieso nooit meer zo goed worden als de vorige, want bv. Voldemort is dood, Perkamentus is dood, één van de Wemel-tweeling is dood... En het verhaal is eigenlijk zo goed als afgerond? (:
    Maar, het zou wel leuk zijn ;p


    007

    Lolz, dat zei ze al met de documentaire tijdens het schrijven en uitbrengen van het laatste boek.

    Maar ik hoop wel dat ze het doet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Resume schreef:
    nee ik wist het niet maar,
    ik hou van de harry potter boeken. :9~
    zo dus ja ik ben er blij mee. <3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik hoop het! I love HP x'D


    -

    Ja, wist ik. Gebeurd wel meer bij schrijvers.


    everything you imagined, and more...

    Optimistic schreef:
    Ik vind Harry Potter fantastisch, maar ik denk dat een achtste deel nogal overbodig zou zijn. Voor mij is het verhaal afgelopen bij het zevende boek.


    SLOAN.

    Ik zou het zeker gaan lezen :3
    En dan moeten Scorpius Malfidus en Roos Wemel later een relatie krijgen en dan komt er allemaal drama ^.^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!