• Jaja, en dat nie eens door het weer :O Knap van mij he xD
    Ik kan gewoon niet achteruit lopen xD

    2 weken terug ben ik bij gym op mijn bek gegaan, zeiden de congergiës eerst: ja, waarschijnlijk alleen maar gekneust. Maar ik kon niet lopen, dus ben met de auto thuis gekomen.
    Volgende dag: Enkel helemaal dik, dus wij naar de huisarts, die kijkt er 1x na en stuurde me meteen naar het ziekenhuis om foto's te maken.
    UIt die foto's kwam niets, enkel was alleen gekneusd waarschijnlijk. Ik heb zelf om krukken moeten vragen, omdat ik nog steeds nie kon lopen. Naja, 's middags zouden ze bellen als er tog nog wat was. Maar ik werd nie gebeld dus ik dacht: Das mooi :)
    Volgende dag zat ik weer bij de huisarts, omdat mijn enkel niet getapet was, huisarts had net mijn foto's binnen en ja hoor: Saskia kon neer de Eerste Hulp '-,-
    Daar dik 2 uur gezetten en toen had ik zwaargips, fijn, heel fijn '-,-
    Een week later(afgelopen donderdag) moest ik terug komen en kreeg ik loopgips. Dat gaat nu redelijk goed :)
    Alleen toen ging ik zaterdag een stukje met de hond lopen, zondag een klein stukje van mijn folderwijk en vandaag veel heen en weer lopen op school en raad eens?

    Mijn enkel doet tering pijn '-,- ik doe er weer teveel mee en volgens mij overbelast ik hem nu weer '-,-
    Maar ik kan gwn niet stil zitten en moet gwn wat doen, maarja.

    En nu vind ik mijzelf zielig (en dom, heel dom)
    Ik fiets liever door de tering kou, dan met gips rond lopen en wat de auto gebracht n gehaald te worden!

    Als je dit allemaal hebt gelezen, ben je gek, maar wel lief:)
    En dit was mijn verhaal en ben ik blij dat ik het verteld heb :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~