• ja, dat vroeg ik me even af..


    Aan niets denken is ook denken.

    Hoe bedoel je? In een Quiz?

    Volgens mij kun je eindeloos doorgaan met vragen aanmaken, ik weet alleen niet of er dan nog zoveel mensen zijn die je Quiz willen maken...


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Volgens mij kun je eindeloos doorgaan met vragen aanmaken, ik weet alleen niet of er dan nog zoveel mensen zijn die je Quiz willen maken...


    Ahjoh, lijkt me wel leuk ... een week lang met één Quiz bezig zijn. *stiekeme eye twitch*


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Pinup schreef:
    (...)

    Ahjoh, lijkt me wel leuk ... een week lang met één Quiz bezig zijn. *stiekeme eye twitch*


    Ja leuk, als iemand zo'n quiz maakt, melden bitte!


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Nikki4ever schreef:
    (...)

    Ja leuk, als iemand zo'n quiz maakt, melden bitte!


    Ja toch. En dan blijkt aan het einde 'Je bent een vraag vergeten' en die moet je dan terug gaan zoeken in de Quiz. x.x


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eindeloos...

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 11:37 ]


    Je mpp moeder swaa

    Oneindigend! Ik ben van plan om een Quiz met 100 vragen te gaan maken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Pinup schreef:
    (...)

    Ja toch. En dan blijkt aan het einde 'Je bent een vraag vergeten' en die moet je dan terug gaan zoeken in de Quiz. x.x


    ahahaha
    maar meestal zijn die aangegeven.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Pinup schreef:
    (...)

    Ja toch. En dan blijkt aan het einde 'Je bent een vraag vergeten' en die moet je dan terug gaan zoeken in de Quiz. x.x


    ja dan ben je wel even bezig. Je moet het maar helemaal te gek vinden..


    Everything is worse without music.

    als je het echt wilt weten =D ga dan proberen =D en dan van die vragen van dit of dat


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you